03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۲1327

اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور پنجمین روز خود را پشت سر گذاشت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 16:30 در چهارمین روز از هفته ی بسیج با حضور جمعی از مسئولین از نحوه ی اردوی تیم های  ملی نوجوانان و جوانان کشتی ناشنوایان کشور در سالن جهان پهلوان تختی شوش بازدید به عمل آمد .

 

 

 

 

در این دیدار ، سروان کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج ـ علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ـ کیانی رئیس اداره ی بهزیستی ـ لالوند نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوش ـ مظفر شیرزاد رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش و  اعضای این هیئت حضور داشتند .

 

هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان در راستای اردوی تیم های نوجوانان و جوانان ناشنوایان کشتی کشور عنوان نمود : اردوی آمادگی تیم های ملی کشتی نوجوانان و جوانان ناشنوایان ایران جهت انتخابی مسابقات جهانی  که میزبانی آن را ایران برعهده گرفته و در تهران برگزار می شود و با توجه به شرایط آب و هوایی ، شوش را برای  به عنوان میزبان یک اردوی ده روزه انتخاب کرده اند  و هیئت کشتی  شهرستان شوش ؛ شورای اسلامی شهر و همچنین اداره ی بهزیستی در این را ما را یاری کرده اند که اگر خدا بخواهد تا روز یکشنبه 8 آذر 1394 می بایست از این تیم میزبانی کنیم . و برای اسکان این تیم ار طبقه ی بالای همین سالن استفاده شده و مواد غذایی آنها به عهده ی هیئت کشتی شوش و فدارسیون کشتی ایران است .


 

وی افزود : این تیم  از آثار باستانی ـ مناطق گردشگری ـ معبد چغازنبیل و آستانه مقدس دانیال نبی(ع) و ذعبل خزایی در روز آخر بازدید خواهند نمود .

 

هدایتخواه در پایان خاطر نشان نمود : سرمربی تیم ملی کشتی اشنوایان در بخش نوجوانان مسلم شیرزاد از شهرستان شوش است  که این را هم به فال نیک می گیریم .

 

عبدالرضا لالوند نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوش  نیز اظهار داشت : ما هم به نوبه ی خود ضمن این که میزبانی شوش را ایک امتیاز می دانیم ، باید برای بازیکنان و مربیان سنگ تمام بگذاریم و نگذاریم که دچار مشکلی شوند و شورای اسلامی شهر نیز می تواند در حد مقبول روی شورای اسلامی شهر شوش حساب باز کند .


 

سرمربی تیم جوانان ملی کشتی ناشنوایان ایران در گفت و گویی کوتاه با شوش نیوز گفت : با سلام و عرض ادب به مردم شریف استان خوزستان خصوصاً مردم مهمان نواز شهرستان شوش ؛ روح الله دل انگیز هستم  ساکن استان لرستان و شهرستان کوهدشت  که از سال 1386 وارد عرصه ی مربیگری شدم و در مسابقات ارتش های جهان «سیزم » موفق شدیم که عنوان بدست آوریم

 

وی افزود  : از روز چهارشنبه 28 آبان 1394 اردو را در شهرستان شوش با همت همه ی مسئولین ، خصوصاً اداره ی ورزش و جوانان ـ هیئت کشتی شهرستان ـ اداره ی بهزیستی و شورای اسلامی شهر شوش آغاز کردیم و تا روز یکشنبه 8 آذر ماه در این شهرستان می مانیم و اردوی بعدی ما احتمالا در تهران برگزار شود .

 

دل انگیر سپس به تاریخ کشتی ناشنوایان کشوش اشاره کرد و اظهار داشت : مسابقات کشتی ناشنوایان در طول این 40 سال فقط در مقطع بزرگسالان برگزار شده اما از سال 1393 فدراسیون کشتی ناشنوایان جهان تصمیم گرفت که رده های سنی نوجوانان و جوانان را اضافه کند که در سال گذشته در رده ی سنی نوجوانان توانستیم نایب قهرمان جهان شدیم و در رده ی جوانان بر سکوی سوم جهان ایستادیم و در این دوره مسابقات در اردیبهشت ماه 1395 به میزبانی تهران پایتخت ایران در سه رده ی سنی بزگسالان ـ جوانان و برزگسالان  برگزار می شود  و تیم های ایران با اوزان کامل در مسابقات شرکت می کند و تا کنون تیم های روسیه ـ ترکیه ـ آذربایجان ـ ایران و چند کشور دیگر آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده اند .


 

تحلیل شوش نیوز :

 

چرا تیم های نوجوانان و جوانان ملی کشتی ناشنوایان ایران 5 سال است در شوش حضور دارد اما نه روابط عمومی هیئت کشتی و نه اداره ی ورزش و جوانان به خبرنگاران اطلاع رسانی نکردند و 37 بازیکن ملی پوش  گمنام در این شهر بمانند تا رئیس اداره ی بهزیستی در جلسه ی شورای سلامت به من بگوید که تیم های نوجوانان و جوانان ملی کشتی ناشنوایان کشور در شوش به سر می برد ـ خبری که حتی روابط عمومی فرمانداری و گزارشگر سیمای مرکز خوزستان در شهرستان شوش از آن بی اطلاع مانده بود .

 

دیشب یکی از شهروندان شوشی خبرنگاران را در واتساپ به چالش کشیده بود که چرا از این کشتی گیران گزارشی منعکس نمی شود که امیدوارم با مطالعه کردن این خبر به  زودقضاوت کردنش پی ببرد 


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست