03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۳۰۴3878

شرح جزئیات بدهی های فدراسیون کشتی توسط سرپرست پیشین

سرپرست پیشین فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبالغ بدهی های این فدراسیون  به اتحادیه ی جهانی کشتی شفاف سازی کرد.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حمید بنی تمیم سرپرست پیشین فدراسیون کشتی درباره ی بدهی های فدراسیون اظهار داشت: ۱۱۸ هزار فرانک از ۲۷۰ هزار فرانک بدهی فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی کشتی، مربوط به آینده (آذرماه ۹۸) است که مطابق ضوابط اتحادیه، پس از پذیرش میزبانی در لیست مطالباتش از کشور میزبان (ایران) قرار می گیرد یعنی مربوط به میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی است، که قرار است آذرماه سال ۹۸ در ایران برگزار شود. در صورتی که شرایط اقتصادی کشتی اجازه ندهد، رئیس فدراسیون آتی می تواند از این میزبانی انصراف داد و ۱۱۸ هزار فرانک از بدهی هایش کم خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر چیزی حدود ۵۰ هزار فرانک آن نیز مربوط به چهار مورد دوپینگ کشتی گیران در شش سال گذشته است، که طبق عرف و ضوابط حقوقی، این مبلغ باید توسط فرد خاطی پرداخت گردد.این مبلغ، هشتاد هزار فرانک بوده است که بدلیل عملکرد مناسب فدراسیون در انجام تست های سلامت و برنامه های مبارزه با دوپینگ، سی هزار فرانک آن تخفیف داده شده است.

بنی تمیم تصریح کرد: به این ترتیب تا اینجا بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه، ۱۰۲ هزار فرانک است که از این مبلغ، پنجاه و هفت هزار فرانک آن مربوط به لایسنس کشتی گیران، مربیان و داوران در سال ۲۰۱۹ (از بهمن ماه ۹۷ به بعد) است، که ده هزار تای ان در آسیایی اخیر پرداخت شد، یعنی چهل و هفت هزار باقی باقی ماند. حدود چهل و پنج هزار فرانک نیز مربوط به دوره مدیریتی پیش از بهمن ماه ۹۷ بوده است یعنی حدود ۶۵۰ میلیون تومان. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت ارز، در دوران سرپرستی، امکان پرداخت هزینه های لایسنس ۲۰۱۹ که ذکر گردید، فراهم نشد که البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در این زمینه رئیس فدراسیون آتی را کمک کنند. شاید هم سرپرست فعلی بتواند از موقعیت خود در مجلس استفاده کرده و یک اقدام مثبت هم برای کشتی انجام دهد.

بنی تمیم در پایان گفت: در این میان تنها مبلغ بدهی معوق مربوط به دوران مدیریتی فدراسیون قبل، در چندین سال گذشته، مبلغ ۴۵ هزار فرانک است که آن زمان فدراسیون بدلیل مسایل تحریم و عدم امکان مبادله پول و از سوی دیگر مشکلات مالی نتوانست پرداخت کند. در ضمن فدراسیون در تمامی سمینارهای ماهانه و یا دو ماه یکبار خود، گزارش عملکرد مالی و بودجه ای خود را ارائه کرده، که روسای محترم هیئت کشتی استانها و بازرس فدراسیون که در سمینارها حضور داشته اند کاملاً به ریز ، در جریان عملیاتی مالی فدراسیون بوده اند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست