09282024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۳۱5243

مَن لَم يَشكر المَخلوق لَم يَشكر الخالق

هر کس که در مقابل خوبی که به او شده ؛ همانند آن را انجام دهید ؛ آن را تلافی کرده و اگر بیشتر از آن خوبی کردند ؛ سپاسگذاری کنید 

خداوندا تو را سپاسگزاريم كه لطف و رحمت بيكرانت را بر ما ارزاني داشتي تا بتوانيم در شوش ؛ گوشه‌ایی  كوچك ؛ اما با  از عظمت و حقيقت دنیا تو را درك كنيم و براي همه‌ي نعمت‌هايي كه به ما عطا كردي تو را شاكريم. قدردان و منت‌دار تمام عزيزاني هستيم كه در اين راه ياريمان نمودند و دشواري‌هاي اين مسير را بر ما هموار ساختند.

ضمن تقدير و تشكر از هنرمندان شامل « نمایشنامه نویسان ـ کارگردانان ـ بازیگران و عوامل اجرایی» گروه تئاتر اندیشه كه با حضور پرشور خود در مجمع عمومی انتخابات گروه ؛ به من و سایر همفکرانم اعتبار بخشیدن  ؛  برگ زرين دیگری به صفحه اين گروه ریشه دار اضافه نمودند،


بدينوسيله از حضور پرشور و صمیمی عزیزان  تشكر نموده و اميدوار است پس از اين نيز بتواند در جهت احقاق حقوق و ایجاد رضایت مندی بیشتر اعضا كوشا باشد همچنين از حسن اعتمادي كه به اين هیئت  مديره و بازرسان  داشته و داريد كمال تشكر و امتنان را داريم. و  از يكايك شما  درخواست داريم كه در جهت هر چه بهتر انجام دادن وظايف از نقطه نظرات و پيشنهادات خود ما را بهره‌مند گردانند. جهت اطلاع اعضاي محترم نتایج حاصل از برگزاری انتخابات  مجمع عمومي دوسالانه که در روز جمعه مورخ 30/ شهریور 1403 برگزار گرديد در آینده ی نزدیک مجمع عمومی انتخابات انجمن اولیاء و بازیگران را با حضورتان راه اندازی نمائید .

ضمنا از افرادی که لیاقت و شایستگی آن را دارند که در کنار ما باشند به عنوان معاونین مدیر عامل حکم صادر می کنم وعلاوه بر آن با توجه به اینکه سه نفر از اعضای هسته ی مرکزی در هیئت مدیره هم می باشند وضعیت سه نفر که هیچگونه تحرکی برای پیشبرد کارندارند و گرایش آنها به سایر گروه استخانه تکانی کرده و سه نفر را با تنظیم صورتجلسه جایگرین خواهیم کرد .

و اما معرفی اعضای معاونین مدیرعامل که از اختیارات مستقیم مدیر عامل می باشند را اعلام می نمایم :

1 )  ـ حاج ماصر پیوست به عنوان مشاور هنری گروه

2 ) علی رضایی فرد به عنوان مشاور نظامی گروه

3 ) ـ حجت الاسلام شیخ عارف چعب به عنوان مشاور مذهبی گروه

4 ) ـ دکتر سید مهدی چلوی به عنوان مشاور سیاسی گروه

5 ) ـ فاطمه کرمی به عنوان مشاور خبر و اطلاغ رسانی

6 ) ـ مینا پرنیان به عنوان مشاور امور اجتماعی گروه

7 ) ـ دکتر حمیلا چرنگ به عنوان مشاور فرهنگی گروه

8 ) ـ رضا هاشمیان به عنوان مشاور اول مدیر عامل گروه

9 ) ـ استاد مینا جمشیدی فر مشاور مدیر عامل در جذب بازیگران مستعد

10 ) ـ مهشید آزادی به عنوان مساور مدیر عامل در روان شناسی بازیگران .

11 ) ـ فائقه شیرک به عنوان مشاور مدیرعامل در جذب حامیان فرهنگی

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست