09282024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۰۳5249

دیدار فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) از جانباز و آزاده به مناسبت هفته دفاع مقدس

حسین منصوری ـ خبرنگار افتخاری شوش نیوز

همزمان با روز « شهیدان، جانبازان ـ  آزادگان ـ  صلابت و فخرآفرینی» فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش با جانباز و آزاده به مناسبت هفته دفاع مقدس عیادت و دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛  روز سه شنبه 3 مهرماه 1403 ساعت 13 همزمان با چهارمین روز از هفته ی دفاع مقدس که به عنوان روز « شهیدان، جانبازان ـ  آزادگان ـ  صلابت و فخرآفرینی» شده است سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش و هیئت همراه با « حاج عبدالحسین چعب ـ جانباز و آزاده ی 8 سال دفاع مقدس» که همچنان در بستر است عیادت و دیدار نمود .


فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت های ایثارگران گفت: جانبازان و آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند و آنها در طول دوران اسارت سختی های فراوانی را به جان خریدند.


مهدی طرفی  در این دیدار گفت : جانبازان و آزادگان با صبر و بردباری خود نشان دادند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و کار بسیار بزرگی برای نظام و کشور اسلامی انجام داده اند.

وی افزود : امیدواریم بتوانیم گوشه ای از این مجاهدت ها را با کمک دیگر سازمان ها ونهادها در جهت رضایت مندی این عزیزان جبران کنیم.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)  در این دیدار با ابراز خرسندی و گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خداوند توفیق ایثارگری را به هر کس از بندگان خود نداده است و امروز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بالاخص شما جانبازان و آزادگان که از قشر پرتلاش و بازنشسته فرهنگی می باشید با از خود گذشتگی و صبر و مقاومت خود نزد خداوند اجر و قرب ویژه ای برخوردارید.

در پایان از این جانباز و آزاده تجلیل به عمل آمد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست