04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۱۲۸1608

اجتماعی

خبر فوری بخشدار شاوور

تهیه و تظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت یک بامداد روز یکشنبه 29 فروردین 1395 پورعاتف بخشدار بخش شاوور از توابع شهرستان شوش ، طی تماس تلفنی با مدیر مسئول شوش نیوز از پیشروی سیلاب به طرف جاده ی ترانزیت اهواز ـ شوش خبر داد .

 

وی در این گفت و گوی تلفنی اظهار داشت ، بعداز ظهر روز شنبه 28 فروردین 1395 مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش و جمعی از مسئولین این شهرستان در پنجمین جلسه ی ستاد بحران گفتند که پل بین روستاهایی که دچار سیل شده اند را با ایجاد سیل بند مانع نفوذ سیلاب به سایر روستاها شوید  و این کار صورت گرفت ، اما طغیان رودخانه ی دز به حدی شدید بود که این سیل بند شکسته شد و هم چنین راه ارتباطی به روستاهای سیل زده قطع گردید و سیل دیگر روستا ها را نیز در برگرفت .

 

بخشدار شاوور همچنین تصریح نمود : این سیل به طرف روستای خرمدژ از توابع شهرستان اهواز در حرکت است و به احتمال قوی بخشی از جاده ی ترانزیت « اهواز ـ شوش » را نیز دربر بگیرد .

 

پورعاتف در پایان از کلیه ی مسئولین ذیربط تقاضای فرستادن « لودر ـ بلدوزر ـ گریدر و کمپرسی » را نمود تا بتوان از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری نمود .

 

شایان ذکر است ساعت 1:30 دقیقه ی بامداد مطلع شدیم که دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به همراه هیئتی هم اکنون به مناطق سیل زده ی بخش شاوور وارد شده است .

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست