04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۱۲۹5074

حضور و قدر دانی سادات؛ شیوخ و خوانین شهرستان شوش به منظور قدردانی حملات موشکی و پهبادی هوافضا در سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) طططط

به منظور قدردانی و شکرگذاری ؛ جمعی از سادات ؛ شیوخ و خوانین از حملات موشکی و پهبادی هوا فضای با رمز یا محمد رسول الله(ص) در سپاه ناحیه ی سپاه شوش دنیال (ع) با سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه شوش دانیال(ع) ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 جمعی از سادات ؛ شیوخ و خوانین که دبین آنها علی سعدی رئیسش امور عشایر ـمحمد بهرامی آسترکی مسئول امور عشایر کانون بسیج رسانه ـ سد مجید دیناوی و...... حضور داشتند ضمن پشتبانی و تشکر از جملات موشکی و پهبادی از رزیم حعلی اسرائیل اشعاری با زبان عربی و گویش بختیاری خوانش نمودند .


سرهنگ پاسدار سید عطاءاالله موسوی فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن قدر دانی از عشایر که همیشه ذخایر انقلاب هستند گفت : این حملات یک تنبیه از اسرائیل به خاطر تجاوز به کنسول گری ایران در دمشق بود و چنانچه بخواهد به شهری مکانی و یا شخصیتی از ما آسیب برساند حمله ی سنگین تر از این حمله را خواهد دید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست