05162024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۱۰5088

نسشت بصیرتی روز ملی خلیج فارس با حضور خواهران بسیجی برگزار شد

الناز سواعدی ـ خبر نگار شوش نیوز

عکس ـ زهرا حیدری نیا

به دعوت مدیر کانون بسیج رسانه یپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) نشت بصیرتی روز ملی خلیج فارس  با همکاری کانون بسیج هنرمندان در منزل شخصی پیشکسوت رسانه برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 16 روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 هم زمان با روز ملی خیلج فارس ؛ نشست بصیرتی خواهران بسیجی کانون بسسج رسانه  در منزل پیشکسوت رسانه برگزار شد .

عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه ضمن قدردانی از حضور جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز  ؛ روز شوراها را تبریک گفت و در  ادامه به خلیج همیشه فارس اشاره کرد و گفت : ابتدا بایذ رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل غاصب بداند که همچنان در غزه اقدام به قتل عام کودکان و بانوان نموده هشدار داده شود که از کار خود دست بکشند وگرنه همینطور که دانشجویان آمریکا و اروپا اقدام به تعصن نموده اند روز به روز این تعصن کل دنیا را در بر خواهد گرفت و صهیونیست ها چاره ای جز فرار از منطقه را ندارند .


وی در ادامه اظهار داشت : برخی از رسانه های بیگانه گاها نام خلیج فارس را خلیج عربی عنوان می کنند که ما اعضای کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) این حرکت را حتی اگه سهوا بوده محکم می کنیم  چون خلیج همیشه فارس جز مملکت اسلامی ایران است و همچون نگینی لرزه بر اندام دشمنان می اندارد .

مدیر کانون بسیج رسانه در ادامه به کانون گرم خانواده اشاره کزد و گفت : ما باید به عنوان رسانه از کانون گرم خانواده حمایت و پشتیبانی کنیم و اجازه ندهیم هر شخصی با هر نام و واژه ای خانواده را متزلزل کند چون شادابی ؛ طراوت و سرزنده بودن خانواده است که امنیت و آسایش را به جامعه  می دهد .


شایان ذکر است دز این نشست « فائقه شیرک مسئول امور بانوان ـ مینا جمشیدی فر مسئول امور کتابخانه   ـ مهشید آزادی ـ  هاجر میر مسئول فضای مجازی ـ مریم دیناروند ـ رقیه رضایی فر ـ الهه رضایی فرد ـ مریم شجاعی فرد ـ زینت درویشی مسئول روابط عمومی ـ زهرا حیدری نیاـ الناز سواعدی و سیده زهرا احمدی» حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست