05192024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۱۷5095

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز فعالیت قانونی اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام رسان‌ها که  تاکنون اقدام  به اخذ  مجوز  فعالیت  نکرده‌اند، خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه  جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

 به  گزارش شوش نیوز و به نقل از   روابط  عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش علیرضا چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش با  اشاره به اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: در راستای  اجرای قوانین و مقررات رسانه ای کشور، و  با توجه به اعلام  دبیرخانه  هیات نظارت  بر  مطبوعات،  گردانندگان کانال‌های خبری  در پیام‌رسان‌ها،  به  منظور  انجام  فرایند  قانونی اخذ مجوز و  بهره‌مندی  از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان  اردیبهشت ‌ماه جاری  نسبت به ثبت  درخواست  مجوز  فعالیت  خود از  طریق سامانه  جامع  رسانه‌ها  اقدام  کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون  مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده 3 آیین‌نامه  اجرایی  قانون  مطبوعات  کشور،  پیام‌رسان‌ها  و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام  قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات  بیشتر  درباره ثبت درخواست خود در این خصوص می‌توانند  با مراجعه به صفحه  راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه  خبری از طریق سامانه جامع رسانه از طریق پیوند زیر:

https://e-rasaneh.ir/Page_Show.aspx?PageID=74

درخواست خود را ثبت نمایند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست