10262024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۲۹5112

خوزستان با اقتدار به عنوان برترین سازمان بسیج رسانه ایران زمین معرفی شد

در کنار  اولین جام رسانه امید که با حضور « معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ـ سخنگوی دولت‌ و بیش از۶۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی» ، در دانشگاه انقلاب تهران ، از سجاد بهمنی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، به‌ عنوان‌ برترین سازمان بسیج رسانه کشور تقدیر شد.

به گزارش شوش نیوز  و به نقل از خبرگزاری ایسنا ؛ با حضور « سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ـ آذری‌جهرمی سخنگوی دولت و بیش از 600 خبرنگار داخلی و خارجی» امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1402در مراسمی که در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد  از سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان تقدیر شد .

در بخشی از متن تقدیرنامه چنین آمده است: تاریخ همیشه وامدار زنان و مردانی است که در مقاطع مختلف همت عالی خود را در طبق اخلاص نهاده و عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی فداکاری و تلاش برای پیشرفت این مرز و بوم را برای همه نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کردند.

همچنین پیشنهاد برگزاری جام رسانه امید از سوی سازمان بسیج رسانه خوزستان پیشنهاد شد و با ابلاغ سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف جهاد خدمت، جهاد تببین  و جهاد امید، در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

# پیشرفت ـ ایران

# جام ـ رسانه ـ امید

# خوزستان ـ قهرمان

# خوزستان ـ سربلند

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست