10182024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۱۵5270

مخالفان انقلاب و ولایت بدانند

به قلم ـ عباس کرم الهی

برخی از این مملکت نان می خورند  ؛ زندگی می کنند و از امتیازهای ویژه ای بهره مند هستند اما ناشکر هستند و همیشه نق می زنند و بالتر اینکه اگر هموطن آنها به یاری ستم دیدگان کمکی می کند یا مبالغی جمع آوری می کند وی را مورد مأخذه قرار می دهند که حق نداری کمک کنی ما خودمان نیاز به کمک داریم .

خطاب به آنها از قرآن کریم می گویم که کتاب ما شیعیان جهان است  ـ در آیه 13 از سوره ی مبارکه ی یونس آمده است :« وَلَقَدْ أَهْلَكْنَا الْقُرُونَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَمَّا ظَلَمُوا وَجَاءَتْهُمْ رُسُلُهُمْ بِالْبَيِّنَاتِ وَمَا كَانُوا لِيُؤْمِنُوا كَذَلِكَ نَجْزِي الْقَوْمَ الْمُجْرِمِينَ /// یقیناً اقوام پیش از شما را هنگامی که ستم ورزیدند، هلاک کردیم، و پیامبرانشان برای آنان دلایل روشن آوردند، ولی آنان بر آن نبودند که ایمان بیاورند؛ این گونه گروه گناهکار را کیفر می دهیم.»  وقتی کشوری که مسلمان است مورد ظلم و ستم است در هلاک کردن ظالم باید  به یاری آم مظلوم بشتابیم قبل از اینکه آن ظالم خودمان را مورد هجمه قرار دهد .

شما فکر می کنید هدف اصلی استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیست چیست ؟از بین بردن فلسطین ؟ لبنان؟ یمن ؟ عراق ؟ یا سوریه ؟ خیر بلکه هدفش نابودی و ساقط کردن جمهوری اسلامی است این کشورهای اسلامی را شاخ و برگ مزاحم می داند که آنها را هرس کند تا به ما برسد و راحت تر به اهدافش برسد .


مگر به یاد ندارید همین داعش که آفریده ی استکبار جهانی است به چه منظور به وجود آمد؟

ابتدا سوریه و عراق را نابود کند و بعد به ایران که رسید خودشان هم به یاری داعش بیایندو به اصطلاح کار را یک سره کنند اما شهید سبهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس آنها را با نیروهای مردمی کشورهای اسلامی نابود کردند ؛ آیا فراموشتان شده که به مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی حمله کردند ؟ آیا همین گذشته ی نچندان دور به شاه چراغ در شیراز حمله نکردند و عده ایی را به خاک و خون کشیدند ؟

درست است که ما پایبند شعار انقلاب یعنی « استقلال ـ آزادی و جمهوری اسلامی » هستیم ؛ درست است که در ایران آزادی بیان است که حتی به بالاترین مقام در کشور نقد می شود  و البته این را هم قبول داریم که در زمینه اقتصاد به خاطر تحریم ها مشکلاتی را داریم که سفره ی مردم را کوچک کرده که مسئولین در تلاش هستند که این مشکلات را برطرف کنند ؛ اما آیا پیشرفت های ایران در سایر زمینه ها نظیر « علوم پزشکی ـ انرژی هسته ای ـ به حرکت درآمدن چرخ تولید کارخانجات ـ نانو مؤسسات نوبنباد و نو ترکیب ـ اختراع نخبگان در سطح جهان و..... » مشاهده نمی کنید؟ قبلا ما برای معالجه حتی در زمان جنگ تحمیلی مجروحین را به کشوری نظیر آلمان می بردیم که در مداوا هم ناتوان بودند ولی الان از سایر کشورها برای مداوا به ایران می آیند

معاندین داخلی که بادمجان دور قاب چین استکبار جهانی  بدانند اقتصاد ایران به یاری مسئولین انقلابی رونق پیدا خواهد کرد و سفره های مردم رنگین تر می شود و درصد استقبال کنندگان در روز انتخابات بالا خواهد رفت  به خود بیائید و دشمن شساد کن نباشید که بتوالنید در مقابل ملت و امام امت سر را بالا بیارید نه سرافکنده باشید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست