10182024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۲۳5284

تا تکمیل شدن آمار ثبت نام شدگان در کارگاه خبرنگاری فقط دو/2 نفر مانده است

در بیست و دومین کارگاه آموزش خبرنگاری ـ عکس خبری و فضای مجازی « یادواره شهید سید حسن نصرالله » تاکنون 16 نفر ثبت نام کرده اند .

به گزارش شوش نیوز ؛ عباس کرم الهی ضمن نامگذاری این دوره که به نام سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله نام گذاری شده است از فرصت ها و تهدید های فضای مجازی برای مخاطبین این پایگاه مردمی سختانی را مطرح کرد .

مدیر کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) گفت : مدیر مسئول یکی از پایگاه های خبری که نه به نامش اشاره می کنم و نه به استان حوزه ی استحفاظی اش ؛ مرتب عکس های خود را چه در وظعیتش در واتساپ و چه در فضای مجازی منتشر می کرد به او گوشرد کردم که این کار را نکنید ؛ آیا اطلاع دارید مدیرت راه اندازی واتساپ در کشور اسرائیل غاصب به سر می برد ؟


با پوزخندی گفت : « بی خیال ؛ من این کار را می کنم» به تازگی ها ازدواج کرده بود تا اینکه به این مدتی عکسهایش سر از اینستاگرام درآورند که در کنار هد یک از عکس هایش هم شماره تلفنی نوشته بود و هم این جمله « تنها هستم به مونس و همدم نیاز دارم » تا اینکه به صورت تصادفی همسرش وارد اینستا شده و عکس ها را می بیند و همسرش را زیر سئوال می برد . آیا این زوج از هم جدا می شوند؟

آیا با هوشیاری به پلیس فتا گزارش می دهند » در این دوره بیشتر از تهدیدها و فرصت های فضای مجازی به شما کارآموزان هشدار داده می شود که مواظب باشید که ترور شخصیتی و حیثیتی نشوید  .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست