10182024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۲۱5282

نخستین جلسه کارگاه آموزش خبرنگاری از روز جمعه 4 آبان1403 بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

قابل توجه کسانی که هنوز بعداز آموزش آماتور هستند و نمی توانند خبر تنظیم کنند و فقط عکس می گیرند بدون در نظر گرفتن اصول گرفتن عکس خبری چه خواهر باشند و چه برادر این دوره برای آنها مفید و ثمربخش است .

بارها برخی از علاقه مندان به حرفه ی خبرنگاری مرا تشویق به برگزاری کارگاه آموزش «خبرنگاری ـ عکس خبری و فضای مجازی» نمودند کهبه نظر آنها احترام گذاشته و این دوره را برگزار می کنم .

در این دوره که به همت کانون بسیج رسانه و با حمایت و پشتیبانی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار می شود از سرفصل های  « آشنایی با اصول خبر نویسی ـ تیتر نویسی ـ سبک های خبری ـ آشنایی با خبر ـ تعریف از خبر (لغوی و اصطلاحی)تفاوت خبر و رویداد ـ فرایند تبدیل رویداد به خبر ـ عوامل گزینش در خبر ( درون سازمانی و برون سازمانی ) ـ انواع ارزشها و کاربرد آنها در خبر ـ تفاوت دیدگاه ها در ارزش های خبری عناصر خبری ـ کار برد عناصر خبری ـ شناخت عناصر در جامعه ـ درست نویسی در خبر فعل ـ عدد نویسی در خبر ـ گزارش نویسی و انواع آن ـ  آئین نگارش ـ عکس خبری ـ فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی » تدریس خواهد شد .

کلاس ها در شش جلسه ی دوساعته از روز جمعه 4 آبان 1403 بعداز نماز مغرب و عشاء آغاز می شود .


برای این دوره هزینه ای دریافت نمی شود اما تردد من به عهده عزیزانی است که وسیله ی نقلیه دارند چون من قادر به تردد نیستم و مکان برگزاری جلسات به خاطر اینه از پله ای بالا و پائین نروریم در صورت موافقت رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی پلاتوی شهید مدافع حرم شهید احمد حیاری « چراغ قرمز» خواهد بود .

شایان ذکر است تاکنون اقایان « عیسی بهرامی ـ احمد ضمدی ـ مهدی ضمدی ـ رضا ملایی ـ خالد اسمائیلی ـ محمد ولی پور ابوالفضل فریدی فر و هانی اسماعیلی » و از بین خانم ها « ابتسام قاسمی نسب » ثبت نام  کرده و  7 نفر دیگر ظرفیت تکمیل می گردد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست