10222024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۲۷5292

امام جمعه شهرستان شوش گفت : ما از مسئولین شرکت ها خواهش می کنیم از همه ظرفیت های شهری ـ استانی وکشوری استفاده بکنند ما هم کمکشان می کنیم به هیچ عنوان به سمت تعدیل نیرو نروند

ارسال فایل صوتی خطبه ها ـ دانیال فلاحی زاده

تایپ خبر ـ عباس کرم الهی

عکس ـ دانیال فلاحی زاده

نمازجمعه ی جمعه ی این هفته 27مهرماه 1403 به مجریگری « محمد حسن پورنعمت  » ـ تلاوت قرآن« حاج محمد کاظمی » مؤذنی « حاج ناصر پیوست » و قرائت دعای آل یاسین توسط « حاج عبدارحیم انصاری» نماز سیاسی نماز سیاسی  جمعه به امامت حجت الاسلام سید مرتضی مرعشی  در مسجد شهید دانش حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور « مهندس محسن حویزه فرماندار شهرستان شوش ـ حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) ) ـ حجت الاسلام شیخ محمد دانیالی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ی اندیمشک ـ علی الهایی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ـ غلامحسین نظری رئیس کمیته ی امداد حضرت امام خمینی(ره) شوش ـ عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  ـ محمدحسن پور نعمت رئیس اداره ی اوقاف و امور خیریه ـ عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ـ جمعی از عشایرغیور ـ  جمعی از هنرمندان ـ اصحاب رسانه و مطبوعات ـ اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع)  ـ  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ـ اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) و بانوان» نماز جمعه ی شهرستان شوش به امامت حجت الاسلام شیخ مرتضی مرعشی  در مصلای نمازجمعه برگزار شد .


امام جمعه ی شهرستان شوش در ابتدا به دعا و نیایش پرداخت و گفت :«بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ . الحمد للَّه ربّ العالمین . لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم . حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ نِعْمَ الْمَوْلى‌ وَ نِعْمَ النَّصیرُ . العبد المؤید و رسول المسدد المصطفی الامجدالمحمود الاحمد القاسم مصطفی محمد(ص) السلام علی ابن ابیطالب و آله الطیّبین الطاهرین المعصومین الهداة المهدییّن و لعنت الله علی اعدائهم اجمعین من الآن الی قیام یوم الدین . أستغفر الله الذی لا اله الّا هوالحی القیوم و أتوب الیه توبة عبدٍ خاضعٍ مسکینٍ مستکین ، لا یستطیع لنفسه صرفاً و لا عدلاً و لا نفعاً و لا ضراً و لا حیوةً ولا موتاً و لا نشورا و صلّی الله علی محمدٍ و عترته الطّیبین الطاهرین الآخیار الأبرار و سلّم تسلیما . اللهّم صلّ علی محمدٍ و آل محمد و عجّل فرجهم و أهلک عدّوهم من الجنّ و الأنس من الأولیّن و الآخرین  . ابتدا خود و بعد شما برادران و خواهران ایمانی و نمازگزار را دعوت به تقوای الهی می کنم که همان راه خداست  .راه انبیاست . راه پیغمبران است که از مسیر انجام واجبات ؛ ترک محرمات ؛ خدمت به خلق و گره گشایی از مردم می گذرد . روز جمعه است ؛ متعلق به آقا امام زمان(عج) است .


امام جمعه ی شهرستان شوش افزود : امروز روز صلوات است این ذکر آسمانی ؛ بارها فرمودند که مجالستون دا با نام پیامبر اکرم(ص) معطر کنید ؛ یکی از مواردی که در عمر ما زیاد اتفاق می افتد « امتحان های الهی » است . انسان ها در طول عمرشان بارها و بارها مورد آزمایش الهی قرار می گیرند لذا آیه ی 155 از سوره مبارکه ی بقره  می فرماید :« وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ/// و البته شما را به پاره‌ای از سختی‌ها چون ترس و گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات زراعت بیازماییم، و صابران را بشارت و مژده بده.»


حجت الاسلام سید مرتضی مرعشی افزود : اما کسانی که صبور نباشند ؛ زود رنج هستند ؛ کم طاقت هستند ؛ زود آستانه ی تحملش پر می شود و بعضا مانند یک حوض عمق ندارد ؛ تا دیروز داخل محله بود ؛ تلاش می کرد فرزندانش بروند سر کار و مشغول شوند ؛ در مسجد و نماز جمعه دیده می شد ؛ در کارهای خیر دیده می شود ؛ همیشه نذر می کرد ؛ سفره ی آقا ابوافضل(ع) پهن می کرد؛ الحمدالله خدا بهش داد ؛ اما ای دل غافل ؛ همین که کمی دنیا به او رو کرد ؛ حمد سپاس خداوندیش کم شد ؛ و دیگر بین مردم دیده نشد ؛ در کارهای خیر آستین همت بالا نمی زند ؛ وقتی در مجلسی بزرگان نشسته اند ؛ عشیره نشسته اند ؛ می گویند می خواهیم جهیزیه ای جمع کنیم ؛ می خواهیم کار ثوابی بکنیم ؛ می خواهیم خونی که ریخته شده به صلح و صفا تغییرش بدهیم ؛ سریع می گوید :« مگر من کمیته ی امداد هستم ؟ ـ مگر من بانک هستم ؟ » تو که همه می دانندتا دیروز بین مردم بودی به این مسائل هم اعتقاد داشتی و همیشه نذر اول را تو می دادی ؛ پس چی شد ؟ خونه ات دوتا شده ؟ ماشین دوتا داری ؟ عنوانی هم خدا بهت داده شدی امام جمعه ی شهر ؟ شدی فرماندار شهر ؟ مسئولینی که در جلسه ی ما می آیند با آنها شوخی هم می کنیم که می دونیم ناراحت نمی شوند ؛ آقا تا شدی فرماندار و امام جمعه یا مسئول فنی حرفه ای و مسئول کمیته امداد ؛ از مردم فاصله گرفتی ؟


امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه اظهار داشت : کت و شلوار نو را که پوشیدی دیگه با نوک دست به مردم دست می دهی ؟ در روزگاران عجیب و غریب ؛ باید به خداوند یکتا وصل باشید ؛ حبل الله ؛ باید به ریسمان اهل بیت(ع) وصل باشی به سفارشات اهل بیت(ع) وصل باشی و خدا را یک دفه فراموش نکنی ؛ طغیان نکنی ؛ روزگار اینجوری است ؛ چهار بار مردم جلویت بلند می شوند ؛ می شینند حرفای شما را گوش می کنند فکر می کنی خبری است ؛ بعد یواش یواش از مردم جدا می شوی ؛ توصیه های همه ی اهل بیت(ع) آیات قرآن است ؛ لذا امتحان و آزمایش را جدی بگیرید؛ این سفارش قرآن است .


خطیب نماز جمعه ی شهرستان شوش امتحان و آزمایش الهی را به سه دسته تقسیم نمود و خاطر نشان نمود : بعضی وقتها امتحان و آزمایش  برای انسان گناهکار است ؛ اما گروه دوم که مورد آزمایش قرار می گیرند ؛ مؤمنین هستند برای کسانی که اهل خیر هستند ؛ هم نماز می خواند هم دستش به خیر است ؛ هم صدقه می دهد؛ پس این برای چی قرار است امتحان شود ؟ خداوند عالم می فرماید :« هرکه بامش بیش برفش بیش » اگر تو مؤمنی ؛ اگر انسان بزرگی هستی خداوند عالم تو را هم  امتحان می کندچرا؟ چون می خواهد به تو درجه بدهد؛ یک سرباز وقتی که جذب می شود و وارد اورگانی می شود ؛ وقتی وارد سیستم نظامی می شود در همان درجه که تا آخر نمی ماند ؛ تلاش می کند دوره می بیند ؛ زحمت می کشد ؛ سختی ها ـ سرما و گرما و راه دور را تحمل می کند ؛ به همین خاطر درجه اش ارتقاع پیدا می کنداز درجه ی سروانی می شود سرگرد از سرگردی می شود سرهنگ لذا برای مؤمنین هم این آزمایش ها و امتحان های الهی برای این است که درجه پیدا بکنند ؛ آدم مؤمن در تمامِ بلاها و سختی ها احمدالله از دهنش نمی افتد ؛ شکر خدا را فراموش نمی کند ؛ مصیبت می بیند می گوید الحمدالله این جمله ی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود . قرآن کریم در سوره آل عمران آیه 154 انگیزه الهی درباره آزمایش را اینگونه بیان می دارد: « وَ لِیَبْتَلِیَ اللّهُ ما فی صُدُورِکُمْ وَ لِیُمَحِّصَ ما فی قُلُوبِکُمْ وَ اللّهُ عَلیمٌ بِذاتِ الصُّدُور///  براى این است که خداوند آنچه را در سینه پنهان دارید بیازماید و آنچه را در دل هاى شما است به طور کامل خالص گرداند و او به همه اسرار درون شما آگاه است.» امیر مؤمنین على(ع) ، در بیان دلیل و فلسفه امتحانات الهى مى‌فرماید: «گر چه خداوند به روحیات بندگانش از خودشان آگاه تر است ولى آنها را امتحان مى‌کند تا کارهاى خوب و بد که معیار پاداش و کیفر است از آنها ظاهر گردد.»


وی افزود : پادشاهی بود از مسیری عبور می کرد؛ رسید به روستایی ؛ یه آدم پیرمرد فقیر و ضعیفی را دید ؛ دید خیلی شکر خدا را می کند حتی اگر لیوانی آب می نوشد می گوید الحمدالله پادشاه به پیرمرد می گوید : « تو چه داری که مرتب می گویی الحمدالله ؟ » پیرمرد گفت :« الحمدالله همین که خداوند توفیق بندگی خودش را به من داده است شکرگذار خدا هستم » پادشاه گفت : « اگر خواسته ای داری ؛ کاری داری بگو برات انجام می دهم . »  پیرمرد گفت : « حالا که خودت اسرار می کنی یه پسر بیشتر ندارم اگه می توانی کاری به او بده » پادشاه گفت : « پسرت کجاست ؟»  پیرمرد گفت : « دو کیلومتر جلوتر با این نوع لباسی که پوشیده .» پادشاه دو کیلومتر جلوتر رفت دید ای دادو بیداد یک شیر درنده بچه ی همین پیرمرد را کشته و دارد آن را می خورد ؛ خیلی ناراحت شد؛ برگشت ؛ پیکر تیک تیکه ی این پسر پیرمرد را بلند کرد و نزد پیرمرد آورد ؛ پیرمرد کمی گریه کرد و گفت : « الحمدالله » پادشاه از کوره در رفت  و گفت : « تو همین یک پسر را داشتی ؛ همین را شیر پاره پاره کرد باز می گویی الحمدالله ؟» پیرمرد گفت : « همش الحمدالله » این هم یک امتحان الهی استاز داغ فرزند از دار دنیا رفت فردای آن روز به خواب همین پادشاه آمد دید پیرمرد تو بهشت است و وضع خیلی خوبی دارد گفت : « به خاطر چی این مقام را به تو داده اند ؟» پیرمرد گفت : « به خاطر صبرم » لذا این سفارش همه ی اهل بیت(ع) است که قدر فرصت ها را بدانید آیه 28 از سوره ی مبارکه انفال می فرماید : «وَاعْلَمُوا أَنَّمَا أَمْوَالُكُمْ وَأَوْلَادُكُمْ فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ /// و محققا بدانید که شما را اموال و فرزندان، فتنه و ابتلایی بیش نیست و در حقیقت اجر عظیم نزد خداست.» خدایا بارپروردگارا توفیق عمل به این احادیث ؛ عمل به این روایات نورانی به همه ما عنایت بفرما ـ خدایا بار پروردگارا همه ی ما را در مقام شاکرین و صابرین عنایت بفرما .


امام جمعه ی شهرستان شوش با چند دعا از جمله دعای سلامتی آقا امام زمان(عج) سخنان خود را در خطبه ی دوم آغاز نمود و گفت : « ٱلحَمدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلعَلَمِينَ ، اَلْحَمْدُ لِلهِ بِجَمِیعِ مَحَامِدِهِ كلِّهَا عَلَی جَمِیعِ نِعَمِهِ كلِّهَا الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا مُضَادَّ لَهُ فِی مُلْكهِ وَ لا مُنَازِعَ لَهُ فِی أَمْرِهِ الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا شَرِیك لَهُ فِی خَلْقِهِ وَ لا شَبِیهَ [شِبْهَ] لَهُ فِی عَظَمَتِهِ وَ نحمده نَسْتَعِينُهُ وَ نَسْتَغْفِرُهُ وَ نَسْتَهْدِيهِ وَ نَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا وَ مِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا مَنْ يَهْدِی اللَّهُ فَلَا مُضِلَّ لَهُ وَ مَنْ يُضْلِلْ فَلَا هَادِيَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ انْتَجَبَهُ . الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله في الأرضین واللعن علی أعدائهم إلی یوم الدین ، رُوحِی وَ اَرْواحُ الْعَالَمیِنَ لِتُرابِ مَقْدَمِه اَلْفدَاء .... اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن ، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی ، هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ ، دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ ؛طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا”.... اوصيکم عبادالله و نفسي بتقوي الله » . مجددا خودم و شما عزیزان  را دعوت و سفارش به تقوای الهی ـ  دعوت می کنم به آماده شدن برای لحظه ی جان دادن ـ آماده شدن برای سرازیری قبر و قیامت ـ آماده شدن برای لحظه ای که بند کفن باز می کنند و صورت ما را روی خاک می گذارند ـ آماده شدن برای سئوال نکیر و منکر ـ آماده شدن برای برای صحرای محشر وا مصیبتا ـ آماده شدن برای روزی که زن و مرد از هم فرار می کنند ـ اولاد از پدر و مادر خود فرار می کند ـ برای روزی که آبروها ریخته می شود ـ پرده ها فرو می افتد ـ آماده شدن برای آن لحظه ی سخت ـ حاصل نمی شود ؛ مگر انجام واجبات و ترک محرمات و خدمت به خلق  ؛ لذا این پیامِ نماز جمعه ؛ پیام بیدارباش است ـ پیام هشدار است ؛ پیام اینکه زمان ؛ زودگذر است و پیام یادِ مرگ افتادن است ؛ پیام دستگیری از نیازمندان و مستضعفان ؛ پیام اینکه در کنارِ اجتماع باید درکِ دیگران را بشنویم ؛ حرکت کنیم ؛ بی خیالی طی نکنیم ؛ نگوئیم به من چه ؛ که همین به من چه ها بعضی وقتها یک جامعه ای را نابود می کند .


خطیب نماز جمعه ی شهرستان شوش افزاد : عزیزی خدمت آقا امیرالمؤمنین امام علی (ع) رسید ؛ لحظات پایانی عمرِ امیرالمؤمنین امام علی(ع)بود ؛ آقا امیر المؤمین امام علی(ع) در بستر بیماری بودو لحظات پایانی عمرش ؛ یکی از اصحاب آمد کنارامیرالمؤمنین امام علی(ع) ؛ آن حضرت نمی توانست بلند شود ؛ آمد که دستش را بلند کند ؛ دستش افتاد ؛ این زهر اثر کرده بوددر بدن امیرالمؤمنین  ؛ بعد آقا امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) نگاهی کرد با آن شخص و فرمود :« فلانی ؛ خود را باید آماده بکنیم برای آن لحظه ای که توان حرکت دستمان را هم نداریم » برای آن لحظه ای که پیکر مان را می گذارند روی تخت مرده شورخانه و می شویند ؛ هیچ اراده ایی نداریم ؛ نمی توانیم حتی خود را بپوشانیم ؛ غسال می شوید ؛ تکان می دهد ؛ کفن می کند ؛ لذا سفارش کردند ؛ غسل دادن خیلی ثواب دارد نه اینکه میت نیاز دارد ؛ غسال نباشد کسی دیگر میت را خاک می کند ؛ هدف بیدار شدن است ؛ ببینیم عزیزانمان یکی پس از دیگری در سینه ی قبرستان ها خاک می شوند ؛ عمر دارد می گذرد ؛ عمر دارد تمام می شود ؛ نشاط و سلامتی جسمانی یواش یواش وقتی پا به سن می گذاریم ؛ کمرنگ می شود ؛ اینها همه پیام هستند , اینها همه هشدار هستند که قدر فرصت ها را بدانیم ؛ شکر خدا را به جا بیاریم ؛ از فرصت ها نهایت استفاده را در خدمت به مردم داشته باشیم ؛ از عنوان های خود و از اموالمان و از تریبونی که در اختیار داریم یاغی نشویم ؛ گردن کش نشویم ؛ فراموشکار نشویم لذا اگر از ما سئوال بپرسند : « برادر عزیز هر هفته به نماز جمعه می روی؟ آقای امام جمعه چی برای مردم می گویی ؟»  مگه : « اول خودم  ؛ بعد عزیزان بهتر از خودم به مهمترین پیام نماز جمعه که پیام هر هفته ی نماز جمعه است که دعوت به تقوای الهی است سفارش می کنیم . »


 

حجت الاسلام سید مرتضی مرعشی افزود : « نماز جمعه ایی که انسان روحش جلا پیدا نکند ؛ هشداری نباشد تأثیری در جامعه ندارد » اگر با برادری قهرم ؛ اگر با مادر حرف نمی زنم یا با همسایه ای مشکلی دارم تآثیر نماز جمعه باعث می شود که جعبه ای شیرینی بخرم و دست مادر و صورت برادر و همسایه را ببوسم و کدورت ها را برطرف نمایم  ؛ دنیا ارزش این کینه ها را ندارد؛ دنیا قشنگی اش به همدلی و وحدت است ؛ به گذشت است ؛ به رحمانی بودن است اینها صفات خدا هستند ؛ خداوند عالم رحیم است ؛ بخشنده است ؛ خداوند عالم رحمن است ؛ بنده اش هم باید اینجور باشد .لذا دورود خدا برشما شیعیان امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع)  که هر هفته در نماز جمعه ی وحدت آفرین حضور پیدا می کنید ؛ بزرگان ـ شیوخ ـ سادات ـ علما ـ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ـ مسئولین ادارات دولتی و نهادهای انقلابی ـ نیروئهای نظامی و انتظامی ـ  اقشار مختلف بسیج ـ بانوان مبارز ـ دانشجویان و فرهنگیان ـ  هنرمندان ـ ورزشکاران ـ  کارگران ـ کشاورزان ـ جوانان و نوجوانان و... نماز جمعه متعلق به همه است ؛ لذا حضور شما در صف های به هم پیوسته پیام وحدت است .


خطیب نماز جمعه در ادامه فهرست وار به مناسبت ها اشاره کرد و گفت : دیدار رهبر فرزانه ی انقلاب با رئیس جمهور که به صورت هفتگی یا ماهیانه برگزار می شود ؛ حضرت آقا در دیدار اخیر نکات مهمی را یادآوری نمودند ؛ رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی تمام زوایا را می بیند ؛ چون ناخداست ؛ چون دیده بان است ؛ فرصت ها را می بیند ؛ دغدغه ها را می بیند ؛ یادآوری می کند ؛ نصیحت می کند ؛ تذکر می دهد ؛ اینها دخالت نیست ؛ رهبری کارش همین پدری است لذا فرموند : « توجه ویژه ایی داشته باشید در مورد مسائل اقتصادی ؛ توجه ویژه ایی داشته باشید برای برخی از گرانی هایی که یواش یواش داریم می بینیم ؛ بعضی از چیزها نامحسوس دارد گران می شود ؛ بدون سر و صدا اجناس دارد گران می شوند » آقا تذکر دادند و فرمودند : « توافقنامه هایی که در دوره رئیس جمهور شهیدمان امضا شدند اینها را پیگیری کنید » ارتباطات ـ صادرات ـ  واردات با کشورهای همسایه ؛ قرادادهای بین المللی که بسته شد اینه 90 درصدی هستند یک پیگیری جدی شود ؛ مردم شیرینی این پیگیری ها را بچشند


امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه به غزه ی مظلوم اشاره کرد و یادآور شد : این گرگی که در منطقه چنین جنایاتی دارد می کند ، پدری دارد که همان شیطان بزرگ است که این چنین دستش را باز گذاشته که دارد مردم مظلوم حزب الله لبنان و فلسطین را دارد به شهادت می رساند دیگه چه امیدی تو به آمریکا داری ؟ چه امیدی به اروپا داری ؟ که 50 هزار نفر مردم غزه سلاخی شدند ؛ هنوز داریم می بینیم هواپیماهای اروپا دارد بارگیری می شود که بهترین جنگ افزارهای آمریکا و اروپا برای رژیم صهونیستی است ؛ دیگر مذاکره ارزشی دارد؟ باید تحریم ها را دور بزنیم ؛ اینها اصلا جمهوری اسلامی قوی را نمی خواهند ؛ ایران اسلامی قوی را نمی خواهند ؛ در تاریخ آمریکا زدن هواپیمای مسافربری با 300 مسافر بی گناه ثبت شده ؛ در تاریخ مدیریت آمریکا ؛ تحریم ظالمانه بر مردم ایران ؛ تحریم بهداشتی ؛ تحریم داروهای بیماران پروانه ایی و بیماری های سرطانی ثبت شده است . شهادت سرداران و دانشمندان هسته ایی ما ثبت شده ؛ الحمدالله مردم بیدارند لذا حضرت آقا می فرماید :« جهاد تبیین » نسل جوان را بایدبا اطلاعات دقیق آگاه کنیم  ؛ آدم عزت و شرافتش ارزش دارد ؛ به هر قیمتی آدم به دست نمی آورد ؛ عزت و شرافت این مردم کسانی هستند که برای دفاع از مرزها جوانش را به خط مقدم فرستاد ؛ برای دفاع از آب و خاک و ناموس و وطن ؛ پدر و پسر به میدان رفتند ؛ طرف سه تا فرزندش شهید شدند هنوز می گوید الحمدالله


حجت الاسلام سید مرتضی مرعشی گفت : مملکتی که تفکرش شهادت باشد شکست برایش معنایی ندارد ؛ این جمله ی امام بود لذا فرمود :« بکشید مرا ما پیروز می شویم » با این تفکر راه های خوب طی می شود ؛شهادت رهبر جدید حماس را هم به شما تبریک می گویم ؛ شهید والامقام  یحیی سنوار که طبق آخرین اخبارتأیید شد ؛ شهیدی که خیلی در موردش نامردی کردند ؛ خیلی قضاوتهای بی جایی در موردش کردند ؛ فرمانده ی عملیات طوفان الاقصی ؛ طراح این عملیات بود ؛ عملیاتی که کمر اسرائیل را شکست ؛ تمام معادلات اسرائیل و آمریکا به  هم زد ؛ اگرطوفان الاقصی نمی شد ؛ مطمئن باشید اسرائیل در منطقه ی خاورمیانه توسط بعضی از دولت های فاصد و خائن منطقه می خواست به رسمیت شناخته شود و عملا حمله به ایران قطعی بود . 


وی در ادامه به مشکلات کارگران منطقه اشاره کرد و اظهار داشت : باپیگیری های استانی و کشوری تولید و توسعه را ارتقاع بدهید راضی نشود به ده تا کارگر ؛ تلاشتو بکن در دوران خدمتت این ده نفری که دارن از شرکتت نان می خورندبه 20 کارگر ارتقاء یابند ؛ مسئولین هم کمکتون می کنند ؛ همت بکنید ؛ توسعه را بالا ببرید ؛ همت بکنید تولیدات را بالا ببرید ؛ مردم را امیدوارتر بکنید ؛ دلگرمتر بکنید ؛ خدایی نکرده و نشنویم شرکتی اتفاقی در آن می افتد چندتا کارگر دارند بیکار می شوند ؛ چند کارگر دارد کم می شود ؛ این کارگران وقتی شما تعدیل کردی به صدتا دلیلی که خودت می دانی ؛ اینه اول مصلی می آیند بعد به دفتر نماینده می روند سوم می روند در فرمانداری در نهایت کف خیابان ؛ « لذا مااز مسئولین شرکت ها  خواهش می کنیم از همه ظرفیت های شهری ـ استانی وکشوری استفاده بکنند ما هم کمکشان می کنیم به هیچ عنوان به سمت تعدیل نیرو نروند» وقتی صحبت از تولید می شود ؛ صحبت از حمایت از کارگر می شود ؛  صحبت از اشتغال می شود ؛ یکی از مهمترین بحث های ماست ؛ باید حواسمان را جمع بکنیم ؛ جهادمان سرجای خود محفوظ , در مقابل دوشمن ایستادن سر جای خودش محفوظ؛ دما از مسئول خدمتگذار سر جایش محفوظ ؛ خواهش و تذکر به مسئولی که پاشو کرده تو یه کفش می گوید می خواهم صدتا نیرو تعدیل بکنم ؛ خدا خیرت بدهد ؛ عزیزدل برادر 100 تا نیروی کارگر یعنی 100 خانواده ؛ 100 تا بچه ؛ 100 تا خانم ـ 100تا آبرو لذا ما خواهش می کنیم با توکل بر خدا ؛ با همت شما مردم با پیگیری مسئولین با پیگیری نماینده و فرماندار ـ با پیگیری شورای تأمین با شرکت هایی که پچ پچ هایی داریم می شنویم  سمبه ی مسئولین پر زور باشد ؛ تریبون نماز جمعه ارش و شرفتش به پشتوانه ی مردم است ؛ مسئول هم که دارد کار می کند وقتی شما تقویتش می کنید قله ها را فتح می کند اجازه نمیده یک خانواده ای ناامید شود ـ خدایا بارپروردگارا قلب نازنین آقا امام زمان(عج) را از همه ی ما راضی و خوشنود بگرداند ـ پروردگارا تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) را عنایت بفرما ـ نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای« مدظله العلی»تا حضورش حفظ بگردان ـ حوائج جمع حاضر برآورده به خیر بگردان ـ به مسئولین عزیز و خدمتگذار ما توفیق خدمت بیش از پیش عنایت بفرما ـ اسرائیل و آمریکا نیست و نابود بگردان ـ سپاه اسلام پیروز بفرما .                                                   از دیگر برنامه های این هفته  می توان به  « قرائت زیات آل یاسین توسط حاج عبدلرحیم انصاری » و یا یاد و خاطره ای شهدایی که از تاریخ 28 مهر ماه الی  04آبان ماه  در هشت سال جنگ دفاع مقدس  شربت شهادت نوشیدند به  « شهید جبار بریسم ـ شهید محمد دیناروندی  ـ شهیدکریم سرخه ـ شهید پرویز سگوند ـ شهید خلف سرخه ـ  شهیده خمیسه چنانی  ـ  شهیده ملکه چنانی  ـ شهیده قنده سرخه ـ شهید حسن پیلن نژاد  ـ شهید علی دشتی ـ شهید عظیم کرمی بالنجانی ـ شهید زحیم فاتحی   ـ شهیده فریده سیلانی و شهیده مریم فاتحی »  اشاره کرد ـ یادشان گرامی باد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست