04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۰۱1611

اجتماعی

نا امنی در بیشه زار کرخه به روحانیون هم رحم نکرد

روز دوشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 12 ظهر در حالی که جمعی از طلبه های حوزه ی علمیه ی شهرستان شوش به همراه اساتید خود برای صرف ناهار به بیشه زار رودخانه ی کرخه « یک کیلومتری » حوزه ی شهری رفته  و پس از صرف ناهار  مورد سرقت مسلحانه ی دزدان قرار گرفتند .

 

 

 

 

 

 

 

 

این گزارش حاکی از آن است که حجت الاسلام سید منصور موسوی  ،  یکی از روحانیون حوزه علمیه ی حضرت امام محمد باقر(ع) شوش در طی تماس تلفنی به خبرنگار شوش 24 می گوید : « ظهر روز دوشنبه برای صرف نهار و استفاده از طبیعت که بعد از بارندگی های اخیر خنک شده بود ، با موتور سیکلت به بیشه زار کرخه رفتیم که پس از صرف نهار دو موتور سوار با سرو و روی پوشیده و  با در دست داشتن سلاح گرم   از نوع کلاشیکف به ما دستبرد زدند.

 

موسوی در ادامه افزوده است که : موتور سیکلت یکی از طلبه ها که از دوستش قرض گرفته بود و همچنین گوشی های موبایل و پول نقد به سرقت رفتند.

 

این طلبه همچنین تصریح نمود : طلبه هایی که در خصوص این سرقت مسلحانه مقاومت کردند با ضرب و شتم مواجه شدند و بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفتیم و آنها برای تنظیم صورت جلسه به محل وقوع سرقت مراجعه کردند .

 

وی در پایان گفته است که : ما در شوش تا کی باید شاهد این باشیم که در بیشه زار کرخه به دلیل نبودن امنیت هر از چند گاهی دزدی و قتل صورت گیرد.

 

منبع خبر : شوش 24

 

تحلیل شوش نیوز :

 

این موضوع بارها  در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز منتشر شده که برای برقراری امنیت در حاشیه ی رودخانه ی کرخه نیاز به استقرار پاسگاه دارد ، حتی در راه برقراری امنیت در این منطقه ستوان یکم عباس نادری با نثار خون خود تلنگری به مسئولین ذیربط زد که این منطقه نیاز به توجه بیشتری دارد اما متأسفانه بی توجهی ها هم چنان ادامه یافت تا این که سارقان به طلبه ها هم رحم نکردند و علاقه بر ضرب و شتم ، اقدام به سرقت « وجه نقد ، گوشی ها و یک دستگاه موتور سیکلت » از این فرهنگ سازان جامعه نمودند .

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست