04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۳۲۳2472

اجتماعی

به بهانه چهلمین روز در گذشت شادروان حاج عبدالرضا لالوند پدر مهربانی ها

دلنوشته ی ناشنوایان آوای مهر امید شهرستان شوش

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

خدای مهربان من ؛ بوی ناب بهشت میدهد همه نامهای قشنگ تو ' می گذارمشان روی زخم های دلم !چه سخت است در دل گریستن و سخنی بر زبان نراندن !

چه سخت است بدون تو زیستن و چهره پر مهر و باصفا و صمیمی ترا در خاک جستن! پدر، تو باران بودی ، حاکم پیمان و وفا بودی، جلوه ایمان و رضا بودی.پدر، بر سر ما مرغ هما ودر همه حال کارگشا و آیت آینده ما بودی. پدر، تو در تکرار الفبای زندگی" سکوت " ما آنقدر اصرار ورزیدی که قامت شب فرو شکست و آب حیات در کویر اندیشه بچه های ناشنوا به فوران ایستاد . دستان سرد وبی روح مان را گرفتی و پرهیزمان داشتی از مشق سیاه ناتوانی و ناکامی .به ما صبوری ، عشق، امید و خود باوری آموختی و چه با حوصله و با متانت از کوچه های سرد و نا امیدی ، عبورمان دادی .با ارزشترین چیز در زندگی انسانها کسانی هستند که دوستشان دارند، حمایتشان می کنند وباعشق در کنارشان به آنها آرامش می دهند ؛ براستی که شادروان جاج عبدالرضا لالوند از این قاعده مستسنی نبود .او یکی از مهره های اصلی و حامی امور مالی ومعنوی ما وچتر افتخار ما بود .ناشنوایان او را بنام "پدر مهربانی " ها می شناختند و براستی که نامی شایسته و برازنده اوست .

وقتی بچه های ما عازم مسابقات مهدی شناسی به قم بودیم به بدرقه مان آمد و مثل همیشه نه تنها از نظر مالی بلکه بهمون روحیه داد وگفت: بچه ها حتما در حرم معصومه" ص"برایم نماز  و مرا دعا کنید.


بی صبرانه منتظر بازگشت پیروز مندانه شما هستم . وقتی به قم رسیدیم فردای آنروز  باخبرشدیم که پدر مهربانی ها به دیار حق شتافت !!! پدر ، تو با خدا چه معامله ای کرده بودی که ما بجای نماز حاجات ، نماز شب اول قبر تو را در این مکان مقدس بخوانیم . و بماند که آنشب چه بر سر ما گذشت ..... وچه شیرین دعای خالص وپاک تو به اجابت رسید و ما توانستیم مقام اول را بدست وبرای شهرمان به ارمغان آوردیم ولی افسوس و صدافسوس که پدر به استقبال ما نیامد....و ما با دلی شکسته از فراقت به خانه ابدی تو  آمدیم و قصه پیروزی مان را با اشک برایت زمزمه کردیم...

پدر "مهربانی ها"  به خداحافظی تلخ تو سوگند که :از خاطره ما محو نخواهی شد چون تو در قلب ما جا داری . ای "خدای مهربان" من اکنون که به تقدیر و مشیت الهی در فراق پرواز روح بلند تو میسوزیم ما را در همه حال صبور وبردبار قرار بده  "آمین" خانواده محترم وبزرگ حاج عبدالرضا لا لوند تسلیت وهمدردی مجدد ناشنوایان آوای مهر امید را بپذیرید و ما را در غم این  پدر عزیز شریک بدانید. روحش شاد ویادش گرامی

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست