04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۲۴2732

اجتماعی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوش خبر داد : ساختار معیوب مدیریتی کهنه عامل عدم توسعه پایدار شوش است

در دیدار امروز صبح اعضای شورای اسلامی شهر شوش با دکتر غزی سرپرست فرماندار این شهرستان ؛ شهرام کرد نایب رئیس شورای اسلامی ؛ میراث فرهنگی را یکی از نقاط بسیار استراتژیک و یک فرصت طلایی برای شهرستان شوش دانست .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شوش ؛ شهرام کرد در این دیدار صمیمی ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان فرماندار شهرستان شوش با بیان گزارشی از پتانسیل های بالقوه شهرستان در حوزه های مختلف مذهبی؛ آب و کشاورزی ؛ صنعت؛  فرهنگی و تاریخ چند هزار ساله ؛ چند پروژه را به عنوان برنامه و رویکرد حوزه  ی شهری شورای شهر ارائه به شرح زیر ارائه نمو.د  :

1 ـ تخریب پل ورودی شهر مطالبه همگانی است ولی این پروژه را بدون احداث زیر گذر در نظر گرفت.

وی افزود: با احداث جاده کمربندی که به تشریح آن پرداخت؛ عنوان کرد : مسیر عبور جاده ترانزیت با این تغییر تنفس جدیدی در حوزه ترافیک درون شهری و برون شهری را در شوش ایجاد خواهد کرد.

2 ـ  احداث فرهنگسرا در دو منطقه شمالی و جنوب شهر را یکی از نیازهای اولیه و زیر ساخت توسعه فرهنگی شهر می باشد.


عضو در این خصوص گفت :  خدمات شهری وظیفه ذاتی و کاری شهرداری است.و جهت زیبا سازی و عمران پروژه ها باید از توان علمی و سبک های معماری متناسب با چهره شهر استفاده کرد. 

3 ـ  احداث جاده ی ساحلی شهر به موازات رودخانه شاوور؛  نسبت ایجاد خط اعتباری و ردیف بودجه ای آن در تعامل شهرداری و سازمان  آب و برق خوزستان همکاری نمایند.

4 ـ  ضرورت احداث پارکینگ طبقاتی در حد فاصل میدان ۷ تیر تا میدان بسیج اشاره کرد و با رایزنی که ایشان در این زمینه داشتند؛ زمین دکل مخابراتی مرکز شهید دانش را بهترین نقطه جهت احداث این پارکینگ با همکاری اداره متبوع دانستند.

در پایان جناب آقای دکتر غزی اظهار داشت :  قول ساخت ۲ فرهنگسرا را به شرط داشتن زمین بدون معارض خواهم داد .

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست