04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۲۵4571

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش با فرمانده ی نیروی انتظامی شوش دیدار و گفتگو نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ میلاد جلالی

به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید سید محمدکاظم دانش ونیروهای تخت امر به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی  با فرمانده و پرسنل کلانتری ۱۱ شوش دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ساعت 11 صبح روز یکشنبه 25 مهرماه1400 هم زمان با  «روز جهانی ریشه کنی فقر»با سروان  مجتبی دیانت » فرمانده ی کلانتری 11 و پرسنل این کلانتری دیدار و گفتگو نمود .

سروان پاسدار عباس احسانی فر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید سید محمدکاظم دانش ضمن قدردانی از زحمات کلانتری 11 در برقراری امنیت در منطقه  پیرامون نظم امنیت در جامعه گفت : مقوله ی نظم و امنیت اجتماعی نوعا از مباحثی است که در طبقه بندی موضوعات جامعه شناختی، نقطه ی مقابل جامعه شناسی تغییرات اجتماعی و به ویژه درتعارض با مباحث تغییرات عمیق و انقلابات اجتماعی است . با توجه به اینکه مهمترین هدف متخصصان و مسئولان شهری ایجاد رفاه و آسایش شهروندان است، به همین علت، احساس امنیت از مهمترین مقولات مورد توجه متخصصان برنامه ریزی شهری و علوم اجتماعی در چند دهه گذشته بوده است.


وی افزود : احساس امنیت، احساس مصونیت فرد در مقابل تهدیدهایی است که از جانب کنشگران دولتی و غیردولتی «جان، مال، فکر و توانایی افراد» را برای شرکت نمودن در اجتماعات دلخواه و یا حفظ این اجتماعات تحتِ تاثیر خود قرار می دهد .

سروان دیانت ضمن قدردانی از حضور فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش در کلانتری 11  ، حمایت مردم را کلید واژه و رمز موفقیت نیروی انتظامی دانست و در این راستا یادآور شد : نیروی انتظامی اساسا برای موفقیت در انجام وظایف خود به همکاری و حمایت شهروندان متکی است . بدون حمایت عموم مردم، پلیس توانایی حل و فصل جرایم، کاهش مشکلات و حفظ نظم و همکاری در راستای جلوگیری از جرم را ندارد . «اعتماد و اطمینان مردم به پلیس سنگ بنا و محور هر نوع همکاری عمومی برای مشروعیت پلیس در جوامع دمکراتیک است »

درپایان سروان پاسدار عباس احسانی فرد فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش  با اهدای هدیه به سروان مجتبی دیانت فرمانده ی کلانتری ۱۱ از زحمات ایشان قدردانی نمود.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست