04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۹1107

وزیر بهداشت در سفر به شوش خبر داد : بیمارستان نظام مافی شوش تجهیز می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی، امروز دوشنبه 19 مرداد1394 ساعت 10 صبح وارد بیمارستان نظام مافی شوش شد و از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود .  

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی و هیئت همراه با حضور در این بیمارستان همچنین امکانات و تجهیزات درمانی این بیمارستان را بررسی کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای درمانی بیمارستان نظام مافی شوش قرار گرفت.

 

در جریان بازدید وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان نظام مافی شوش تعدادی از بیماران بستری و همراهان بیماران با حقله زدن دور این وزیر رو در رو از مشکلات بیمارستان و کمبودهای بهداشت و سلامت در سطح شهرستان  سخن گفتند ؛ که یکی از این همراهان چون تعصب شهرستان شوش را داشت با احساس و با صدای بلند از وضعیت بیمارستان و نبود آمبولانس خصوصاًدر بخش شاوور سفره ی دل خود را باز نمود .

 

دکتر قاضی زاده هاشمی پس از دیدار از بیمارستان نظام مافی شوش با حضور در گلزار شهدای شوش نسبت به سرداران و 620 شهید  این شهرستان ادای احترام کرد .

 

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی سپس در نشستی که در محل فرمانداری شهرستان شوش و با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار شد، پس از بررسی وضعیت موجود دستورات لازم را برای ارتقا و تجهیز این بیمارستان صادر کرد.

 

دکتر هاشمی خبرداد : تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از جمله سی تی اسکن و اکو کاردیو گرافی و بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه و بخش دیالیز ظرف 2 ماه آینده تجهیز و نوسازی می شوند.


 

وزیر بهداشت همچنین از آغاز پروژه بلوک زایمان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد و افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار نیز بر اعتبارات هتلینگ این بیمارستان اضافه می شود.

 

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این سفر از دکتر خلف تفاخ از پزشکان خیر شهرستان شوش که چهار سال است از بیماری سرطان رنج می برد , به اتقاق  و هیات همراه بر بالین  وی رفته و از ایشان عیادت نمودند .

 

دکتر هاشمی قبل خارج شدن از شهرستان شوش  از بیمارستان164 تختخوابه ی در دست ساخت الغدیر شوش که به دلیل کمبود اعتبار عملیات ساخت آن متوقف شده دیدن کرد.

 

شایان ذکر است دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر در سفر یک روزه که به شمال خوزستان داشته است ، بعد از شوش وارد شهرستان دزفول می شود و از طرح های بهداشتی و بیمارستان گنجویان بازدید می کند و در پایان به شهرستان شوشتر رفته و در نهایت برای بازگشت به تهران به فرودگاه اهواز می رود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست