04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۲۱1110

طی حکمی مظفر شیرزاد به عنوان رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان شوش منصوب شد

داریوش پارسا ـ خبرنگار شوش نیوز

مظفر شیرزاد  که تا یک هفته ی پیش مسئولیت روابط عمومی شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش را برعهده داشت ، طی حکمی به عنوان رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان شوش منصوب  و فعالیت خود را آغاز کرد .

 

متن حکم انتصاب رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان شوش به شرح زیر است :

 

جناب آقای مظفر شیرزاد

 

سلام علیکم

 

با توجه به تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به عنوان رئیس پایگاه انتقال خون  منصوب می شوید تا در دوره تصدی شما شاهد ارتقای کمی و کیفی خون و فرآورده های خونی، خود کفایی در صنعت پلاسما، آموزش و جذب و حفظ اهداکنندگان و گسترش فرهنگ اهدای خون به عنوان سرمایه های ملی آن سازمان باشیم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال، درانجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم عزیز ایران موفق باشید.

 

دکتر حاذقی

 

رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش

 

 

 

مظفر شیرزاد را بیشتر بشناسید:

 

مظفر شیرزاد علاوه بر سابقه ی درخشانی که در شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان شوش با عنوان روابط عمومی این شبکه دارد ، یکی از پیشکسوتان رشته ی ورزش کشتی می باشد که هم اکنون هم رئیس هیئت کشتی شهرستان شوش است و هم رئیس کارگروه تخصصی بهداشت و سلامت اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران می باشد .

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز این انتصاب را به مظفر شیراز تبریک می گوید و آمادگی خود را برای پوشش خبری این پایگاه اعلام می دارد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست