04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۰۸1289

درمانگاه تخصصی امام علی(ع) تامین اجتماعی شوش به سطح 2 ارتقاء یافت


فرماندار شهرستان شوش گفت: طی بازدید های صورت گرفته از درمانگاه تخصصی امام علی(ع) تامین اجتماعی شوش و با تلاش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان و به منظور رفاه حال بیمه شدگان و مراجعین ، این درمانگاه به سطح 2 و پلی کلنیک تخصصی ارتقاء یافت و ساعات کار درمانگاه امام علی(ع)  به سه شیفت کاری در شبانه روز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش طی آیینی که با حضور فرماندار شهرستان شوش و جمعی از مسئولین استانی درمان تامین اجتماعی خوزستان حضور داشتند سرپرست جدید درمانگاه امام علی(ع) تأمین اجتماعی شهرستان شوش معرفی شد.

 

 " رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان گفت: نیاز به درمان مناسب یکی از دغدغه های جوامع بشری  امروز است و برای تحقق این امر به پزشک ، امکانات و مکان های مناسب نیاز است.

 

 وی گفت: وسعت زیاد شهرستان شوش با اکثریت جمعیت روستایی نیاز مبرم به تجهیز امکانات درمانی را در این خصوص  می طلبد.

 

 فرماندارشهرستان شوش با اشاره به کم بود امکانات درمانی در شهرستان شوش گفت: امکانات تنها بیمارستان شوش در حد انتظار مردم نیست و شوش نیازمند توجه جدی در امر درمان می باشد.

 

"نجاتی" خواستار رفع کمبودها و نیازهای درمانگاه امام علی(ع) شوش از سوی معاونت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان شد.


 

در پایان این مراسم دکتر کامران بهارلویی به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تخصصی امام علی(ع) تأمین اجتماعی شهرستان شوش انتخاب و از از زحمات دکتر سید محمد دارابیان طی چندین ماه سرپرستی این درمانگاه تقدیر و تشکر شد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست