04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۱۸2350

جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش در خصوص بکارگیری 14 نیروی شرکتی در بیمارستان نظام مافی شوش

روز دوشنبه 14 فروردین خبری با عنوان «چرا مسئولین برای استخدام 14 نیروی استخدامی در بیمارستان نظام مافی سکوت کرده اند؟! » بنا به تقاضای87 نفر از جوانان در شوش نیوز منتشر شد و در واپسین لحظات روز جمعه 18 فروردین جوابیه ی آن به شوش نیوز ارسال شد 

 

متن کامل این جوابیه به شرح زیر است:

بکارگیری 14 نیروی شرکتی در بیمارستان نظام مافی شوش و انعکاس ناقص این خبر بدون پرداختن به تمام ابعاد این مسئله توسط تعدادی از رسانه های شوش ابهاماتی را بوجود آورده است که جهت تنویر افکار عمومی جوابیه شبکه بهداشت و درمان شوش بحضور رسانه های شهرستان و همشهریان محترم ارسال می گردد.

رسانه های منتشر کننده خبر طبق قانون مطبوعات جوابیه را با همان کیفیتی که خبر مذکور منتشر شده است، در آن رسانه ها درج کنند.

1 ـ حراست دانشگاه علوم پزشکی دزفول جهت تامین بخشی از نیروهای عملیاتی مورد نیاز خود در بیمارستان آموزشی ـ درمانی گنجویان دزفول اقدام به عقد قرارداد با یکی از شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی کرده بود.

2 ـ سهمیه بیمارستان گنجویان در این طرح 12 نفر بود.

3 ـ با پیگیری های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش و مساعدت معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، بیمارستان نظام مافی شوش نیز به قرارداد مذکور الحاق و با پیگیری های مجدانه سهمیه شوش به تعداد 14 نفر افزایش یافت.

4 ـ نیروهایی که بصورت شرکتی جذب و برای کارهای حجمی بکار گیری می شوند با دستگاه مربوطه رابطه مستقیم استخدامی ندارند و حقوق و حق بیمه این نیروها از طرف پیمانکار و شرکت مربوطه واریز می شود.

5 ـ بر اساس قانون معرفی نیروهای شرکتی به دستگاه های دولتی برای کارهای حجمی بر عهده شرکت طرف قرارداد بوده و دستگاه ذیربط حق اعمال نفوذ بر شرکت مذکور را نداشته و فقط گزینش و تایید این افراد را بعهده دارد.

6 ـ با توجه به اینکه پیمانکار شرکت مذکور غیر بومی بوده است، اما با پیگیری های زیاد مدیریت شبکه بهداشت شوش توافق بر روی این مسئله حاصل شد که از جوانان بیکار بومی شهر شوش برای انجام این کار استفاده شود.

7 ـ نیروهای حراست امین یک  دستگاه و حافظ ناموس مردم هستند و بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی حراست دانشگاه صلاحیت اخلاقی، دینی و شرایط فیزیکی مناسب با شغل حراست از ملاک های جذب نیروهای حراستی اعلام شده است.

8 ـ افراد جذب شده از کاریابی های دارای مجوز، هیئت امنای مسجد محل خود و بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی نامه داشته اند.

9 ـ ضمن تکذیب این مسئله که اکثر افراد جذب شده از یک مسجد خاص بوده اند لازم به ذکر است که نیروهای جذب شده از چندین مسجد سطح شهر و شهرکهای حومه شوش هستند که شامل؛ ۳ نفر از مسجد امام حسن (ع)، ۲ نفر از مسجد امام خمینی ره، ۲ نفر از مسجد سجاد ع، ۲ نفر از شهرک دانیال ع، ۱ نفر از شهرک شهید دانش، 1 نفر از شهرک سلمان، ۱ نفر از شهرک بهرام، ۱ نفر از مسجد موسی ابن جعفر ع و یک نفر فرزند شهید می باشند.

10 ـ همه مدارک در حراست شبکه بهداشت و درمان شوش موجود هستند و امکان رویت آن توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه وجود دارد.

11 ـ این افراد بصورت نیروی شرکتی و در قالب قرارداد 89 روزه زیر نظر پیمانکار مشغول بکار شده اند.

12 ـ نگرانی و توقعات جوانان شهر شوش بجا و قابل درک است اما ذکر این نکته ضروری است که یک نفر از اعضای خانواده و بستگان مسئولان شبکه بهداشت و درمان شوش جزو این افراد نبوده است و تمام هدف این بوده است که عدالت در این خصوص رعایت شود.

13 ـ رویه جاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در چند سال اخیر جذب نیرو بر اساس دستورالعملهای قانونی بوده است کما اینکه در جذب پرستاران، بهورزان و ماما هایی که در مدت اخیر صورت پذیرفته است این امر لحاظ گردیده است. همچنین همواره این مهم که جذب هرگونه نیرو از جوانان بومی صورت گیرد، مدنظر قرار گرفته است.

14 ـ شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش پرسشگری را حق طبیعی مردم دانسته و پاسخگویی را وظیفه خود می داند، اما سو استفاده از احساسات پاک جوانان جویای شغل با مقاصد شخصی و سیاسی اقدامی غیر اخلاقی و محکوم است، لذا در صورت تداوم حرکات خارج از قانون و اخلاق حق پیگیری قضایی اظهارات خلاف واقع و بی اساس را برای خود محفوظ می داند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست