04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۵۲۳4423

اهدا یک /1 دستگاه ویلچر به یکی از توانجویان شوش توسط یک فرد خیّر

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش و با کمک خیرینی از دزفول و شوش با حضور امام جمعه و سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی یک دستگاه ویلچر به یک توانجو اهدا گردید .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 19:30 جمعه 22 مردادماه1400با حضور حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ، دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید ، یک دستگاه ویلچر به یکی از توانجویان ساکن در منطقه ی صنعتی هفت تپه ز توابع بخش مرکزی شهرستان شوش اهدا گردید .

حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان امید شهرستان شوش ضمن قدردانی از حضور امام جمعه ، سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که تمام اخبار این انجمن را اطلاع رسانی می کند ، گزارشی اجمالی از انجمن توانجویان را تشریح نمود و گفت : طی شش سال گذشته تا کنون تا کنون 45 دستگاه ویلچر به 45 توانجو اهد شده و  اگر 10 دستگاه دیگر تأمین شود می توان گفت  اعضای نیازمند به ویلچر همه مشکلی از این بابت نخواهند داشت .


وی افزود : تا این لحظه اگر روی پای خود ایستاده ایم به همت خیرین شهرستان های شوش و دزفول بوده که برخی از این خیرین حتی اجازه نمی دهند که نامی از آنها برده شود . البته برخی از شهروندان شوشی هم با جمع آوری درب بطری نوشابه در تهیه ی ویلچر یاری رسان بوده اند که جا دارد این این قشر نیز قدردانی به عمل آورم .


مدیر عامل انجمن توانجویان امید شهرستان شوش در پایان شماره حساب های انجمن را اعلام نمود و اظهار داشت : رسیدگی به توانجویان فقط تهیه ی ویلچر نیست هر چند تا این لحظه برای خرید یک دستگاه ویلچر معمولی حداقل 1/700/000 هزار تومان باید تهیه شود ولی ما برای «کمک های معیشتی ، دارو و......» نیاز به حمایت های خیرین و شهروندان داریم لذا شماره کارت انجمن نظر بانک ملت به شماره ی  6104337323571735 و همچنین شماره ی کارت بانم توسعه ی تعاون  به شماره ی 5029087000715477  اعلام می گردد .

امام جمعه ی شهرستان شوش بعد از این مراسم با حضور در خانه ی دو نفر از توانجویان از آنها دلجویی نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست