04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۱۱4995

فرماندار شوش گفت: این شهرستان در نرخ باروری و ازدواج جزئ شهرستان های دارای رتبه برتر در استان خوزستان است.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش؛ مهندس محسن حویزه در جلسه جوانی جمعیت با حضورمهندس لطیفی مجد معاون برنامه ریزی فرمانداری،مهندس حسینی نیک بخشدارمرکزی ،مهندس خزائی بخشدارفتح المبین،رییس دادگستری و مدیران دستگاه های اجرایی افزود:کسب این جایگاه نشاندهنده این است که بزرگان، طوایف و نهادهای مرتبط با خانواده و جوانی جمعیت به درستی به وظیفه خود عمل کرده اند‌ و انتظار میرود همچنان در این راستا تلاش نمایند.

فرماندار شوش با اشاره به نقش خانواده و بانوان در رشد و تعالی جامعه اظهار داشت، هر چقدر بتوانیم خانواده ها را به مسایل مختلف آگاه کنیم به همان میزان جامعه ای بانشاط تر و تو انمندتر خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه مسکن، جوانی جمعیت در شهرستان شوش آغاز شده است از بانک ها خواست در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج به جو انان شوش بهتر عمل کنند.


وی گفت: اینکه تنها در یک بانک این شهرستان یک هزار متقاضی در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج باشند شایسته نیست و انتظار میرود بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج بهتر عمل کنند.

وی در خاتمه به موضوع کمبود شیر خشک در شهرستان شوش اشاره کردو از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواست نیاز شهرستان شوش به شیرخشک را پیگیری و تامین کند.

دراین جلسه  فروغ پوراحمدی دبیرجلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وتعدادی ازروسای دستگاههای اجرایی شهرستان گزارشی ارایه داد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست