04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۰۳1062

شورای سواد آموزی در شوش برگزار شد

فرماندار شهرستان شوش خواستار هماهنگی و همکاری مجموعه دستگاه ها و نهادهای مختلف با شورای سواد آموزی در راستای تحقق اهداف والای سوادآموزی در این شهرستان شد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان شوش گفت: اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می رود دستگاه های اجرایی شهرستان با همکاری نهضت سواد آموزی نسبت به سرعت بخشی به روند شناسایی و آموزش افراد بی سوادی اقدام کنند.

 

وی با اشاره به لزوم تشویق افراد برای حضور در کلاس های سواد آموزی گفت: ابتدا باید افراد بی سواد شناسایی شوند و سپس ساماندهی آنان صورت گرفته و این افراد برای حضور در کلاس ها تشویق شوند.

 

"نجاتی" با تأكيد بر لزوم كاهش فاصله بين افراد بي‌سواد و باسواد در جامعه اظهاركرد: در همه نقاط دنيا به آموزش توجه مي‌شود.

 

وی اضافه كرد: شتاب بخشي برنامه‌‌هاي سواد‌آموزي در اين شهرستان به‌صورت ويژه و  با محوريت بخش ها و روستاها پيگيري مي‌شود و بخشداران نیز باید نسبت به شناسایی و آموزش افراد بی سواد از طرق دهیاران اقدام کنند.


 

فرماندار شهرستان شوش ضمن تاکید بر برگزاری و راه اندازی هرچه سریعترکلاس های نهضت سواد آموزی از مهلت یک هفته ای به دستگاه های مورد نظر در این خصوص خبر داد.

 

 وی با اشاره به نقش و تاثیر رسانه ها در تبلیغ و ترویج فعالیت های سوادآموزی گفت: شهرداران باید زمینه را برای تبلیغات وسیع و گسترده سوادآموزی و اطلاع رسانی در این خصوص فراهم کنند.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست