04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۱۳1295

استکبارستیزی دانش آموزان شوش در روز 13 آبان

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 9صبح هم زمان با روز دانش آموز ـ تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام خمینی(ره) ، دانش آموزان شهرستان شوش ، با تجمع در مصلای نماز جمعه ، این روز را گرامی داشتند .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ دانش آموزان شوش در مقاطع مختلف با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای جداگانه که شعارهایی نظیر « 'مرگ بر آمریکا' و' مرگ بر اسرائیل' »  از محل آموزشگاه های خود به صورت راهپیمایی حرکت نموده با دبیران و معلمین خود ، دوشادوش اصحاب رسانه و مطبوعات ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه حضور یافتند.

 

در این راهپیمایی دانش آموزان پس از هر سخنرانی با سر دادن شعار « 'ا... اکبر' ـ  ' آمریکای ستم کار، هیولای جهان خوار' ـ  ' آمریکا چون شیطان است، ننگ کل جهان است' ـ  ' مرگ بر آل سعود خائن'،' مرگ بر انگلیس'  و  ' ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده' » سیاست های جهان خوارانه استکبار جهانی را محکوم کردند.


 

 

راهپیمایان با سوزاندن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، انزجار خود را از سیاست های ظالمانه استکبار نشان دادند .

 

مهندس مانعی معاونت فرمانداری ـ شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ سرهنگ بهاروند فرماندهی نیروی انتظامی و سروان بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش طی گفت و گوهای جداگانه با شوش نیوز ، اظهار داشتند :  بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در13 آبان 1357، به مردم مسلمان ایران، شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند. آنان از آینه ی احساس و شعور مردم انقلابی، غبار بر گرفتند و هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای توفنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ سفید انداختند. این جوانان دانش پو بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته ی خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک، آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، ایجاب می کند که قشر دانش آموز ما، در مبارزه با استکبار، سهم مهمی بر عهده گیرند و هم چون گذشته از پیش گامان این قیام ملّی باشند.


 

 

 

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش در همین راستا بیش از 3000 نسخه بروشور بین دانش آموزان توزیع نمود و در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل توسط دانش آموزان شوشی به آتش کشیده شد .

 

شایان ذکر است این مراسم همچنین در شهرهای « شاوور ـ الوان ـ فتح المبین و حر » و شهرک ها و روستاهای تابعه به صورت جداگانه برگزار شد .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست