04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۱۳2155

کارگاه مهارتهای رفتاری دانش آموزان متاهل دختر مقطع متوسطه برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 9:30 به همت مرکز مشاوره پیوند وابسته به کارشناسی انجمن اولیاء مدیریت اموزش وپرورش شهرستان شوش ، کارگاه مهارت های رفتاری دانش آموزان دختر متأهل مقطع متوسطه در سالن امور تربیتی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، با حضور دانش آموزان دختر متأهل پایه ی اول و دوم مقطع متوسطه و مدیران آموزشگاه ها با سخنرانی مدیر مرکز مشاوره و روانشناس بالینی و مدرس آموزش خانواده به مدت ده ساعت برگزار شد .

در ابتدا مریم بنی اسد مدیر مرکز مشاوره در خصوص اهمیت این همایش وضرورت اجرای آن در ابتدای سال تحصیلی  نکاتی را ببان کرد .

سپس عبدالکریم ملاین روانشناس بالینی ومدرس کشوری آموزش خانواده ضمن تاکید برلزوم وضرورت  ادامه تحصیل همه نوجوانان وجوانان در هرشرایط با تاکید بر آیین نامه وزارت آموزش وپرورش ،به شیوه ادامه تحصیل دانش آموزان متاهل پرداخت .

وی در ادامه ضمن بیان نقطه نظرات موافقین ومخالفین حضور دانش آموزان متاهل در فرایند عادی آموزش ،به شرایط و ضوابط حضور این دانش آموزان در مدارس اشاره نمود .از جمله این شرایط ،حضور این دانش آموزان قبل از ثبت نام در مرکز مشاوره واستفاده از جلسات مشاوره ای در این زمینه عنوان گردید .


در پایان ملاین در خطاب به دانش آموزان متاهل به دو موضوع راز داری وخود افشایی پرداخت ودر اهمیت رازداری نسبت به اسرار زندگی خود در محیط مدرسه باتوجه به احادیث وروایات دینی ونیز آسیب های روانشناختی ناشی ازآن پرداخت . وهمچنین در رابطه با خود افشایی ناصحیح وعواقب آن نیز تذکراتی را یادآوری کرد وآنها را از خود افشایی نادرست وناصحیح بر حذر داشت وآنان رابه ادامه تحصیل با رعایت سادگی وحفظ ظاهر و شرایط یک دانش آموزعادی  در مدارس تشویق وترغیب نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست