04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۱۶1835

نقدی بر مسئول مراکز کاهش طلاق شوش و بخش شاوور

به قلم عباس کرم الهی

در حالی که فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده به شخصه از من دعوت نمود تا ساعت 21:30 سه شنبه 16شهریور 1395 جهت تهیه گزارش از مراسم جشن پیوندهای آسمانی به سالن امور تربیتی بروم ، مسئول مراکز کاهش طلاق شوش و بخش شاوور از تهیه ی گزارش ممانعت کرد .

 

 

 

 

معصومه جوکار مسئول مراکز کاهش طلاق شوش و بخش شاوور (تحت پوشش اداره ی بهزیستی ) در بدو ورودم به سالن به نقل از رامین کیانی رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان شوش ؛ بعد از این که به ایشان توضیح دادم که از طرف مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده شهرستان شوش آمده ام ؛ عنوان نمود ؛ « آقای کیانی گفته است اگر کرم الهی آمد به ایشان تذکر دهید که به هیچ عنوان از نمای نزدیک عکس نگیرد » .با شنیدن این جمله از سالن خارج شده و منتظر دعوت کننده بودم که تا  لحظه ای که آنجا بودم نیامد و لذا به خانه برگشتم .

 

دو سئوال در ذهن من نقش بسته است  :

 

1 ـ اگر واقعاً رئیس اداره ی بهزیستی چنین تذکر را داده تا در بدو ورود به من گفته شود ، آیا تاکنون چند بار عکس از نمای نزدیک از مراسم های بهزیستی در شوش نیوز منتشر شده که با چنین ادبیاتی تذکر داده شود ؟

 

2 ـ اگر نظر شخصی مسئول مراکز کاهش طلاق شوش و بخش شاوور بوده ، یا خصومت شخصی است و یا با خبرنگار جماعت مخالف است چون که این هفتمین بار است که مستقیم یا غیر مستقیم چنین برخوردهایی با من شده است .

 

اگر می دانستم که مراسم به صورت مستقیم توسط  مسئول مراکز کاهش طلاق شوش و بخش شاوور و یا اداره ی بهزیستی برگزار می شود  قطعاً بدون دعوت به این مراسم نمی رفتم و صرفاً به احترام شخص فروغ پور احمدی که سربازرس انجمن روزنامه نگاران نیز می باشد برای تهیه ی گزارش رفتم .

شما در این عکس آرشیوی که مشاهده می کنید در یکی از شهرستان ها خبرنگاران چنین عکس هایی را از جشن بزرگ پیوندهای آسمانی گرفته و پوشش داده اند در حالی که با توجه به بافت فرهنگی شهرستان شوش  من رسالت و وظیفه ی خود را می دانم که چه نوع عکسی گرفته شود و نیازی به قصاص قبل از جنایت نبود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست