04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۲۱۷4203

روز جهانی زنان بر شیرزنان ایرانی مبارک باد

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

18 اسفند مطابق با 8 مارس از سال 1977 میلادی روزی است که برای احترام و قدردانی زنان جهت فعالیت های «اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شان », روز زن نامگذاری کرده اند و آن را در سطح جهان جشن می گیرند . این روز را , مناسبتی قرار داده اند تا بهانه ای شود که افراد در مقابل زن های خانواده شان عشق بورزند , ابراز وجود کنند و شادی کنند .

فرا رسیدن روز جهانی بانوان را به تمامی زنانی که با فداکاری ، زحمت و عشق خود باعث جوانه زدن امید در مسیر انسانیت می شوند تبریک می گویم .

زنان ، معماران واقعی جامعه هستند و قادرند همانند ستاره ها در تاریک ترین موقعیت ها و شرایط دوام بیاورند .

زن ، نمادی از انسانیت ، محبت و ظرافت است که سراپای وجودش جز شور و عواطف ملکوتی نیست بی شک هر خانه ای با وجود زن ، معنا می گیرد و از وجود او گرم و دوست داشتن می شود .

 

هر خانه ، هر قلب ، هر احساس ، هر لحظه از شادی ، بدون زنان ناقص است و فقط آنان می توانند آن ها را تکمیل کنند .


بگذار هر روز ، روز زن باشد شاید به یاد بیاوریم که زنان دیروز مادران آینده چقدر با ارزش و قابل ستایش هستند .

مهربانی و عشق ، لطافت و مهر  همه در وجود زن لانه کرده اند . این روز بزرگ‌ را به زنان سرزمینم تبریگ می گویم‌ و ارزوی فردایی بهتر برای تمامی بانوان قدرتمند بالخص شهرم دارم . شهری که شیر زنانی را در دامن خود پرورانده که خود سرپرست خانوار و چندین فرزند را به تنهایی با فروش محصولات و دست بافت کارهای هنری زندگی را می چرخوانند و خم به ابرو نمی اورند ؛ دست تک تک این زنان و مادران فرهیخته و با ارزشی را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست