04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۰۸2770

حادثه در کمین است !

احمد معین ـ خبرنگار شوش نیوز 

جاده های استان خوزستان روزانه پذیرای تعداد زیادی از وسایط نقلیه ، بار و مسافر هستند . جاده ترانزیت اهواز ـ شوش ـ اندیمشک  به دلیل این که در کریدر اصلی شمال ـ جنوب قرار دارد  یکی از پرترددترین آنهاست که روزانه صدها ماشین سبک و سنگین از آن عبور می کنند و هزاران نفر از طریق این جاده جابجا می شوند که همه انتظار دارند سالم تندرست به مقصد برسند . 

بررسی مشکل ترافیک مقوله گسترده ای است که عوامل انسانی ، محیطی ، وسیله نقلیه و طبیعی و .... در آن دخیل هستند که در صورتی که هر کدام از این عوامل به صورت ناقص عمل کند سبب بروز حادثه ای جبران ناپذیر خواهد شد . 

از مهمترین عوامل در یک سفر بی خطر ، جاده استاندارد است ، جاده استاندارد جاده است که هموار و  کلیه علائم راهور در آن معلوم و مشهود و دارای شانه مناسب و خط کشی مشخص و صحیح نیز باشد تا در صورت بروز نقصی از سوی عوامل ذکر شده از بروز حادثه ای سخت جلوگیری به عمل آید .

خدا را شکر جاده اندیمشک به شوش و اهواز از لحاظ علائم راهور و گستردگی و همچنین روشنایی دارای شرایط قابل قبولی است ولی آنچه به آن توجه نمی شود مقوله خط کشی جاده است که در بعضی از جاهای این جاده بخصوص بین شوش و اندیمشک اصلا خط کشی وجود ندارد و در شب رانندگی بسیار خطر ناک است . این روزها با  نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور خیل عاشقان اباعبدالله(ع) در استان خوزستان و گذر از جاده مذکور ، انتظار میرود اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و ادارات تابعه  نسبت به خط کشی جاده مذکور و بررسی تابلوهای راهور و رفع نواقص اقدام عاجل به عمل آورند  تا از بروز هر حادثه جلوگیری شود و مسافران و زوار ما به سلامت به مقصد برسند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست