04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۱۱2778

با حضور جمعی از ورزشکاران فروشگاه بزرگ هایپر مارکت یک ، دو ، سه در شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 21 پنجشنبه11 آبان ماه 1396 فروشگاه بزرگ هایپر مارکت «یک ، دو ، سه » به مدیریت عبدالهادی خنیفر کاپیتان سابق استقلال خوزستان و با مشارکت رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی شاوور در چهار راه خوزستان شوش افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز : عبدالهادی خنیفر قبل از افتتاح این هایپرمارکت در گفت و گویی با شوش نیوز گفت :وقتی که مشاهده می کردم شهروندان عزیز برای خرید مایحتاج خود به این فروشگاه و آن فروشگاه می روند بر آن شدم تا یک هایپر مارکت بزرک راه اندازی کنم که مردم ولایتمدار شوش خرید روزانه ی خود را در یک مکان انجام دهند .

وی افزود : درصدد هستیم بخشی از درآمد این هایپرمارکت را صرف ورزش در روستاهای محرم نماییم .


سید جلال نژاد فاضل ضمن تأیید گفته های خنیفر از راه اندازی دو آکادامیک فوتبال در شهرستان شوش خبر داد و خاطر نشان نمود : کاپیتان سابق استقلال خوزستان هم چنین در نظر دارد در حوزه ی شهر شوش و یکی از روستاها ؛ دو آکادامیک فوتبال به منظور آموزش علاقه مندان به فوتبال و استعدادیابی و معرفی آنها به باشگاه های لیگ برتری کشور و یا اردوهای تیم ملی راه اندازی کند ؛ شما چند روز پیش مشاهده کردید که یونس دلفی و علی ستاوی دو نوجوانان شوشی که توسط یکی از استعدادیاب ها شناسایی و به باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان معرفی شده بودند مورد توجه مربی تیم ملی نوجوانان ایران قرار گرفتند و بر حسب اتفاق هم 90 دقیقه در کل مسابقات حضور داشتند و هم با گل زنی و یا پاس گل مورد توجه مربیان باشگاه های برتر جهان قرار گرفتند .

وی افزود : قطعا استعدادهای فوتبال شهرستان شوش به این دو بازیکن ختم نمی شود همان گونه که قبلا ما عبدالله زاده را در تیم ملی نوجوانان داشتیم .


 

شایان ذکر است در مراسم افتتاح این هایپرمارکت که در 6 غرفه ی  شامل « مواد غذایی ـ خشکبار ـ لبنیات و فراورده های پروتئینی ـ لوازم بهداشتی و .... » میباشد ، میلاد میداودی بازیکن سابق استقلال تهران ، استاد جعفر دیناروند رئیس کارگروه تخصصی امور اجتماعی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران ، جمعی از ورزشکاران و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال شوش حضور داشتند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست