04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۲۴3066

شرکت تعاونی هنرهای دستی نیاز در شوش رسما آغاز به کار نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11 روز سه شنبه 24 بهمن 1396 طی مراسمی با حضور رامین کیانی رئیس اداره ی بهزیستی ، اولین شرکت تعاونی هنرهای دستی نیاز با عنوان « هنرکده ی نیاز » افتتاح و آغاز به کار نمود .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ این شرکت  به مدیریت « خدیجه دیناروند » و « مریم علیمان ، سکینه بداوی ، سمیه موسوی ، مریم حوری و زهرا حوری » اعضای هیئت مدیره ؛  با شماره ی ثبت 1532تحت نظارت مستقیم کلینیک مددکاری اجتماعی پرتو به مدیریت معصومه ی جوکار و با اخذ مجوز از اداره ی کل  بهزیستی استان خوزستان ، صنایع دستی خود را  نظیر «انواع کارهای نمدی ، چوبی ، کریستالی ، فلزی ، پارچه ای ؛ شامل : زیورآلات ـ سفره هفت سین ـ دسته گل و تاج عروس ـ پرده  و گل های کریستالی ـ پرده چوبی ـ عروسک سازی ، گل های توری و .... » در خانه تولید کرده و در هنرکده ی نیاز به فروش می رسانند .


 

به گفته ی رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان شوش در راستای افتتاح این شرکت اظهار داشت : در بدو ورود من به اداره ی بهزیستی شهرستان شوش ، مجوز سه مؤسسه صادر شده بود ولی به محض دریافت اعتبارات یکی پس از دیگری مؤسسات تعطیل شدند  ، لذا در نظر گرفتیم که اعتبار را وقتی که از فعالیت مؤسسه و یا شرکت مطمئن شدیم  اعتبارات به گروه خواهیم داد همانند این شرکت که مبلغ 30 میلیون تومان اعتبارات به گروه تشکیل دهنده ارائه شد و در همین جا قول می دهم اگر شرکت روز به روز رونق قابل توجهی داشته باشد از لحاظ مکانی آن را توسعه دهیم .


 

لازم به توضیح است که در این مکان زنان خود سرپرست  برای معیشت خود صنایع دستی تولید شده ی خود را در این هنرکده به فروش می رسانند .

 

شایان ذکر است در مراسم افتتاح این شرکت ؛ معصومه جوکار رئیس کلینیک مدکاری اجتماعی پرتو ، لیلا مسحنه نماینده ی امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ، فریده  نورعلیزاده نماینده ی کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری ، ایوب ندایعلی مسئول روابط عمومی اداره ی بهزیستی نیز حضور داشتند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست