04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۱۰۳3115

طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان شوش از ابتدای سال 1397 آغاز شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

هر چند که درساعات اولیه روز جمعه 25 فروردین 1396 ، طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه ی شهرستان شوش آغاز شده ، اما اگر به صورت جدی تر بخواهیم به این موضوع بپرداریم از عصر روز پنجشنبه 1 فروردین1397 لحظه به لحظه بر تعداد زائرین افزوده شده است .

به گزارش شوش نیوز ؛ طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه که چند سال متوالی است به همت اداره ی اوقاف و امور خیریه در « استان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) ـ بقعه ی امامزاده عبدالله بن علی(ع) و شاعر اهل بیت(ع) دعبل خزایی ـ غیب ابن علی  ـ قدمگاه امام حسن مجتبی(ع) معروف به شچاخ ـ امامزاده قاسم بن عباس بن موسی الكاظم (ع) معروف به تاج العارفين ـ بقعه متبركه عباس بن علی ، واقع در منطقه ی صنعتی هفت تپه « پشت شرکت کاغذسازی پارس » ـ بقعه ی عباس شوش « واقع در گلزار » و........ »از 25 اسفند 1396 به مرحله ی اجرا درآمده است ، اما اگر بخواهیم  به صورت جدی تر به این موضوع بپردازیم مسئولین خیمه ها از عصر روز پنجشنبه اول فروردین 1397 شاهد حضور زائرین بیشتری بوده اند .


البته سفره ی هفت سین و آغاز سال 1397 در صحن و سرای آستان مقدس حضرت دانیال نبی با حضور زائرین پیامبر باران و جمعی از مردم ولایتمدار نجف ایران برگزار شد .


بر پایی خمیه های « پاسخ به مسائل و احکام شرعی زیر نظر حجت الاسلام مهدی چنانی ـ تربیت و خانواده زیر نظر حجت الاسلام محمد چنانی ـ کودک و نوجوان زیر نظر حجت الاسلام رسول قنبری ، تبلیغ چند رسانه ای » ، غرفه های ، « محصولات فرهنگی ، عفاف و حجاب ، چاپ عکس رنگی ، راهنمای زائرین و ... » باعث شده که زائرین در آرامش بهاری شهرستان شوش ، خاطرات خوبی را با خود به شهر و دیارشان ببرند .


ساعت 11:30 روز جمعه 3 فروردین که به این خیمه ها رفتیم ؛ خیمه ی کودک و نوجوان را شلوغ تر از بقیه دیدیم و در آن ساعت دختر بچه ی 5 ساله ای از تهران به نام مهدیه مهدوی از تهران و دو پسر 7 ساله ی دو قلو به نام امین محمد و امیرعلی از گچساران در پاسخ به سئوالات حجت الاسلام قنبری ، هدایایی را دریافت نمودند .

اما صحنه ای را در حوزه آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) مشاهده کردیم و بر آن شدیم که عکسی را هم در این خصوص از فریم دوربین خود خلق کنیم و آن شنا کردن  کودکانی بود که با شور و شوق در این حضور مشغول شده بودند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست