04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۱۱۴3128

پارک لاله شوش نیاز به توجه دارد

به قلم ـ عباس کرم الهی

امروز سه شنبه 14 فروردین 1396 وقتی از کنار پارک لاله ی شوش واقع در شمالی ترین نقطه ی حوزه ی شهری ، جنب مسجد امام جعفرصادق می گذشتم  ، زباله های در حال سوختن ، آن هم توسط کارگر پارک ، باعث شد که این گزارش را منتشر کنم .

جمع آوری زباله روی زمین ، کنار پارک از یک طرف و سوختن آنها از سویی دیگر که دود این زباله ها به طرف خانه ها می رفت ، اجحاف در حقوق شهروندان است .

انتظار می رود شهرداری شوش با نصب سطل زباله  و حمل زباله های جمع آوری شده  از بروز هر گونه بیماری تنفسی در این منطقه جلوگیری نماید .


وقتی که جلوتر رفتم  ، نرسیده  به اداره ی صنعت ، معدن و تجارت ، شکستگی لوله ی آب شرب در فصلی که نیاز به صرفه جویی از آب کاری ضروری است بیشتر مرا رنجاند ، حال این لوله چند وقت است که شکسته و آیا اهالی ساکن در این خیابان اطلاع رسانی کرده اند یا خیر ، موضوعی است که نمی تواند در مورد آن قضاوت نمود اما بر خود لازم دانستم که شکستگی این لوله را نیز برای رفع مشکل اطلاع رسانی نمایم .


اما یک خبر در درمانگاه امام علی(ع) تا حدودی  توانست مرا به خاطر رعایت تمیزی و بهداشت مرا خوشحال کند ، رنگ آمیزی دیوارها و کف پوش راهروها و اتاق های این درمانگاه بود .


شایان ذکر است حدود سه ماه پیش در  بازدید سر زده ی روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش از این درمانگاه که از وضعیت کف پوش و دیوارها ایراد گرفته شد بود ؛ مدیریت تأمین اجتماعی بر آن شد تا از تعطیلات نوروزی استفاده کرده و رنگ آمیزی و کف پوش را آغازنماید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست