04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۳۲۲3228

ضیافت افطاری در روستای کاظم حیدر توسط جمعیت هلال احمر شوش

اسماعیل زرگوش ـ خبرنگار شوش نیوز

پس از اقامه ی نماز مغرب سه شنبه 22 خردادماه 1397 به همت جمعیت هلال احمر شهرستان شوش ، ضیافیت افطاری تحت عنوان « سفره ی مهربانی» در روستای کاظم حیدر از توابه بخش شاوور از شهرستان شوش طعام 200 خانوار از روزه داران را تأمین نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوش در این مراسم گفت : جمعیت هلال‌احمر سال‌هاست که با بهره‌گیری از توان نیروهای داوطلب و جوان خود اجرای طرح همای رحمت را در دستور کار قرار داده که اوج برگزاری برنامه‌ها و اجرای این طرح از نیمه ناه مبارک رمضان که مزین به ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) شروع و تا شب‌های قدر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان است که ماحصل آن می‌تواند خشنودی الهی و دستگیری از مستمندان باشد.

وی اهداف کلی از اجرای این طرح را کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان توصیف کرد و افزود: همای رحمت شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی و همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

نوری زاده توصیه دین اسلام را در کمک به همنوع و بهره‌مندی از توان توانمندان در دستگیری از نیازمندان را یادآور شد و تصریح کرد: ما در قالب برنامه‌های عام‌المنفعه و خیریه به مشارکت خیرین و نیکوکاران نیاز داشته و تلاش می‌کنیم به صورت همه‌جانبه این طرح را به مرحله اجرا درآوریم.


رییس جمعیت هلال احمر شوش خاطر نشان کرد: نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، روستاییان دور افتاده و همچنین معلولان، سالمندان و از کارافتادگان از جمله جامعه هدفی است که در پوشش طرح ملی همای رحمت قرار می‌گیرند.

سید مجید نوری زاده اضافه کرد: در کنار برپایی افطاری‌ها و توزیع غذای گرم، سبد کالایی در بین خانواده‌های فقیر و نیازمند توزیع می‌شود تا آنها بخشی از نیازهای خود را تأمین شده ببینند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست