04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۶۱۱3355

بازارچه ی قائم شوش را دریابید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 19:30 یکشنبه11 شهریورماه 1397 از کنار بازارچه ی قائم که سال گذشته طی مراسمی با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان افتتاح شد می گذشتم که حضور یک نگهبان در این بازارچه ، به فکر تهیه ی گزارشی از این بازارچه ی فراموش شده افتادم .

دقیقا در هفته ی دولت سال 1396 این بازارچه در زمینی به مساحت 3200 متر مربع  شامل 119 واحد تجاری  با سرمایه ی اولیه ی شرکت عمران کار خوزستان  به مرحله ی افتتاح رسید  اما با گذشت یک سال 80 واحد آن فاقد انشعاب برق و کل مجموعه فاقد انشعاب آب می باشد و همین بی توجهی ها باعث شده که برخی از درب های این واحد ها که با دست بالا و پایین شده اند ؛ دچار مشکل شوند .


از طرفی آسفالت راهروهای این واحدهای تجاری از هم اکنون فرو رفته و این یعنی زیر سازی درست و استانداردی در نظر گرفته نشده و از طرفی دیگر پل های ارتباطی جدول این بازارچه از ضلع شرقی هنوز نصب نشده اند .


اگر ادارات برق ، آب و فاضلاب و شهرداری نسبت به تأمین انشعاب برق ، آب و ترمیم آسفالت و نصب پل های این بازارچه اقدام کنند بی شک با آغاز به کار 119 واحد تجاری  می توان هم در سبک کردن ترافیک شهری تأثیر گذار باشد و هم کمتر شاهد دستفروشانی باشیم که بخشی از پیاده ها را اشغال کرده و تردد را برای عموم مردم مشکل ساز نموده اند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست