04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۲۳3448

دیدار هیئت مدیره ی انجمن توانجویان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 14:15 روز دوشنبه 23 مهرماه 1397 هیئت مدیره ی انجمن توانجوان جسمی و حرکتی  امید شهرستان شوش با حضور در دفتر سرپرستی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ضمن تبریک انتصاب علی عبدی نسب با ایشان دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ دکتر علیرضا کریمی رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان ضمن تبریک به علی عبدی به عنوان سرپرست جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از همکاری های فاطمه دیناروند قدردانی نمود و گفت : این بانوی خیر  ما را از کمک های نقدی و غیر نقدی خود محروم نکرد  و به صورت ماهانه  توانجویان را مورد لطف و رفعت خود قرار داد و ما از شما انتظار داریم که   به جمع خیرین ملحق شوید و این انجمن رو مورد لطف مادی و معنوی خود قرار دهید .


حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان  به تشریح بخشی از عملکرد انجمن خود اشاره کرد و  تصریح نمود : انجمن ما به مدت یک و نیم سال  زیر نظر انجمن توانجویان استان خوزستان فعالیت داشت  و با ورد دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش  مجوز رسمی انجمن صادر و به صورت مستقیم با نظارت فرمانداری شهرستان شوش فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر در یکی از اتاق های شورای شهر که متعلق به  کانون نخبگان است به صورت موقت فعالیت داریم .


وی افزود :  80 عضو توانجو داریم که هم ویلچری هستند و ما در این مدت با حمایت خیرین توانسته ایم در مقاطع مختلف جمعا 35 دستگاه ویلچر را بین نیازمندان توذیع نماییم  و 4 جهیزیه  ی ازدواج را نیز  تهیه و به چهار زوج اهدا کرده و بالاخره  نوشت افزار مورد نیاز  در در جشن های مذهبی بین دانش آموزان توانجوی عضو تقسیم کرده و در پاکسازی خیابان ها و معابر شهر در ایام سوگواری دهه ی اول محرم شرکت نماییم .

منصوری در پایان اظهار داشت : در طول سال  ممکن است ما سه یا چهار جشن شادی برای اعضا داشته باشیم که یکی از این جشن ها در روز جهانی معلولین  برگزار می شود و این گزارش ها را طی لیستی به خیرین خود از جمله فاطمه دیناروند رئیس قبلی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نموده ایم .


علی عبدی نسب سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این دیدار گفت : وقتی که عباس کرم الهی گزارشی از وضعیت انجمن توانجویان به من داد  برای دیدن شما  لحظه شماری می کردم  و امروز صحبت های ابتسام قاسمی که از هر انگشتش هنری می بارد  بخشی از سخنانی را که می خواستم بگویم را گفت و من  در یک جمله می گویم تنها وجه تمایز انسان ها  « تقوا و تدین » است  وگرنه اگر عضوی از بدن را نداشته باشیم  دلیلی بر این نمی شود که ما را از جامع ترد کنند و یا این که به دید حقارت به ما نگاه نمایند و اگر کاری برایمان انجام دهند به دید ترحم باشد .


وی افزود :  وقتی ما اشخاصی نظیر خانم قاسمی را می بینیم که بر روی ویلچر نشسته  و با این روحیه ی بالا  ابزاری را که به دست خلق خلق نموده به ما نشان می دهد همان حرفی است که نقص عضو  محدودیت نیست بلکه هنری است که از دست من که کاملا سالم هستم بر نمی آید .


عبدی نسب در پایان افزود : ما هم به نوبه ی خود در مقاطع خاص زمانی در این امر خدا پسندانه شرکت می کنیم و از بابت مکان مورد نظری که برای کارگاه و دفتر فعالیت انجمن در نظر گرفته اید رایزنی های خود را انجام خواهیم داد . 


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست