04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۱۶3667

تیم سحر جمعیت هلال احمر شهرستان شوش به مناطق سیل زده اعزام شدند

رئیس هلال احمر شهرستان شوش گفت:این جمعیت بمنظور توانمندسازی مردم آسیب دیده از سیل ۲/ دو تیم حمایت های روانی و اجتماعی (تیم سحر) به مناطق سیل آسیب دیده از سیل در منطقه آهودشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، سید مجید نوری زاده رئیس هلال احمر شهرستان شوش با اشاره به حضور تیم حمایت های روانی و اجتماعی و فرهنگی مرکز امور جوانان هلال احمر این شهرستان در مناطق آسیب دیده از سیل اخیر در منطقه آهودشت خبر داد و گفت: دو تیم سحر از جمعیت هلال احمر شهرستان شوش به منظور ارائه خدمات به مردم مناطق آسیب دیده از سیل حاشیه رودخانه دز در بخش شاوور اعزام شدند.


وی با اینکه حضور تیم های سحر یکی از نیاز های ضروری پس از بلایا است،تصریح کرد:در همین راستا، تیم های آموزش دیده و متخصص حمایت های روانی و اجتماعی با حضور در مناطق آسیب دیده از سیل اقدام به اجرای فعالیت های متنوع برای بازیابی روحی و روانی آسیب دیدگان می کنند.


این مقام مسئول در پایان بیان کرد:امید داریم کاروان تیم های سحر جمعیت هلال احمر شهرستان شوش نیز با حضور موثر خود ضمن خدمت رسانی به مردم این منطقه، به عنوان سفیران دوستی و مهربانی جمعیت هلال احمر، پیام همدلی مردم شریف شهرستان شوش را به مردم غیور این منطقه منتقل نماید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست