04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۱۱۸3685

عضو شورای اسلامی شهر شوش عنوان کرد:لزوم جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شوش

عضو شورای اسلامی شهر شوش با تاکید بر رسیدگی عاجل به سیل زدگان در سطح شهرستان از هموطنان و همشهریان نوعدوست خواست نسبت به جمع اوری کمک‌های مردمی جهت کمک به سیل‌زدگان با شهرداری شوش همکاری کنند.

سید حکیم موسوی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان، از خسارات وارده به مردم عزیز این استان به ویژه مناطق محروم شهرستان شوش ابراز تاسف کرد و گفت: متأسفانه شاهد وقوع سیل‌های مخرب در نقاط مختلف کشور به ویژه سیلاب طولانی مدت در استان خوزستان و شهرستان شوش بودیم که خسارت‌های زیادی را بر جای گذاشته است.

وی افزود: مردم نوع‌دوست همواره در کنار هم هستند و امروز نیز با توجه به نیاز بحرانی مناطق سیل‌زده، می‌طلبد که از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان و تأمین نیازهای آنها استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر شوش با بیان اینکه شهرداری شوش آمادگی جمع آوری کمک‌های مردمی جهت امدادرسانی به سیلزدگان را دارد، اظهار کرد: بمنظور کمک رسانی به سیل زدگان کمکهای مردمی شامل اقلام خوراکی، آب معدنی، کنسروجات، لوازم بهداشتی، پتو؛ و... جمع آوری و به حادثه دیدگان امدادرسانی خواهد شد.

وی افزود: از هموطنان و همشهریان عزیز که همواره در امور خیر پیشتاز و یاری رسان هستید تقاضا می شود کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به شهرداری شوش جهت امادگی و تامین مایحتاج سیلزدگان تحویل دهند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهرداری شوش با جمع آوری کمک‌های مردمی، اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده را جمع آوری و با هماهنگی بیشتر در کمترین زمان ممکن به مناطق سیل زده ارسال شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست