04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۱۵4155

دیدار سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهردار شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به منظور پیگیری ساخت پردیس سینمایی شوش و برقراری تفاهم فرهنگی سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهردار دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11:30 صبح روز چهارشنبه 15 بهمن ماه1399 مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به همراه رضا ذاکری کارشناس فرهنگی این اداره با حضور در شهرداری شوش با مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار این شهر دیدار و گفتگو نمود .

در این دیدار مهدی عارف  برقراری تفاهم بین شهرداری و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را ضروری دانست و در این راستا گفت : در راستای سیاست های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به منظور تحقق اهداف توسعه ی فرهنگی و استفاده از قابلیت ها ، امکانات و ویژگی های فرهنگی و هنری موجود برای توسعه و رونق  فعالیت های فرهنگی و هنری با هدف انجام فعالیت های مشترک و به منظور ایجاد و گسترش توان همفکری و همکاری های فرهنگی، هنری و اجرایی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مشترک، نیاز به ایجاد تفاهم بین شهرداری و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد .


مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش در این خصوص گفت : تا جایی که قانون اجازه دهد برای انجام کارهای فرهنگی همکاری های لازم انجام می شود .


وی در خصوص ساخت پردیس سینمایی یادآور شد : امور آب منطقه ی غرب برای ساخت پردیس سینمایی مانع شده و بر این عقیده است که مکان مورد نظر در حریم رودخانه ی شاوور قرار دارد و می بایست در مکانی دیگر ساخته شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست