04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۱۰۹۲۹4886

چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شوش دانیال(ع) استعفا کردند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

بر اساس شنیده ها چهار نفر از اعضای شورای شهر شوش طی یک نامه ی جمعی  استعفا کرده و درخواست استعفای خود را به دفتر شورای اسلامی شهر شوش تقدیم کردند.

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ صبح روز سه شنبه 29 آذرماه1401 بر اساس شنیده ها متوجه شدیم که « علی حسین محمدی نژاد رئیس فعلی شورای اسلامی شهر شوش ، مهدی اسلامی پناه رئیس فعلی کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرشوش ، دکتر مهدی تمیمی و کریم میاحی دو نفر دیگر از این شورا » بنا به دلایلی، درخواست استعفا داده‌اند اما هنوز با استعفای آنان موافقت نشده است.

 

ظاهرا تاکنون جلسه ای نیز برای منصرف کردن آنان  صورت نگرفته تا شاید این چهار نفر  از استعفای خود منصرف شوند و در صورتی که به همین روال پیش رود  درخواست استعفای آنان به فرمانداری شهرستان شوش و در نهایت به استانداری خوزستان ارجاع داده می شود .


 

شایان ذکر است ، شورای اسلامی شهر شوش هفت عضو  اصلی دارد که با استعفای این چهار نفر سه نفر به نام « دکتر حمیلا چرنگ ـ مسلم صفری و علی دیناروند» باقی خواهند ماند و برای ادامه ی فعالیت این شورا دو را بیشتر در پیش رو نیست ، یا باید این چهار نفر را از استعفایی که داده اند منصرف نمایند و یا اعضای علی البدل یعنی « محمد باجوروند ـ مهندس علی بویری منجی ـ سیده آیدا تفاخ و مهندس سعید مهر پرور» را جایگزین نمایند .

 

البته در حال حاضر «مهندس علی بویری منجی رئیس اداره ی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و مهندس سعید مهرپرور شهردار شهر فتح المبین» می باشد ، آیا این دو نفر با این شرایط حاضر خواهند شد که از مسئولیت هایی که بر عهده دارند کنار بکشند و به عنوان عضو شورای اسلامی شهر شوش به فعالیت بپردازند ؟ که در غیر این صورت فقط ناصر دباتی به عنوان آخرین عضو علی البدل هم اگر به کار گرفته شود باز یک نفر برای تکمیل شدن اعضای هفت نفره ی شورای اسلامی شهر شوش کم خواهند آورد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست