04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۱۰4994

گره آب رسانی به چهارروستای بخش مرکزی به دست فرمانداربازشد.

فرماندار شوش گفت:گره بی آبی سه هزار خانوار درچهار روستای بخش مرکزی شوش به دست فرمانداربازشد و طی یک ماه توزیع برق و آبفا شو‌ش در اقدامی مشترک مشکل برق ایستگاه پمپاژ چهار روستای این شهرستان را برطرف کنند

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شوش ؛ مهندس محسن حویزه روز یکشنبه 10 دیماه 1402در نشست مشترک بررسی مشکل تامین برق چهار روستای شوش در سالن نشست های فرمانداری شوش افزود: تاسیسات آبرسانی روستاهای جریه سید راضی، عین، رسن و همچنین جوی مجید احداث ولی اختلاف توزیع برق و آبفای شوش موجب شده که این تاسیسات تازه تاسیس مورد بهره برداری قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه برق فشار متوسط پروژه های آبرسانی آب و فاضلاب مورد تاکید است ادامه داد: تاخیر در اجرای طرح های آب رسانی به عنوان حیاتی ترین زیرساخت خدماتی به ویژه تاخیر در تکمیل طرح هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالاست و گره آن اختلاف میان دستگاه هاست قابل قبول نیست.


فرماندار شوش افزود: برای احداث تاسیسات آبرسانی به چهار روستای جریه سید راضی و روستای عین و روستای رسن و روستای جوی مجید تا کنون بیش از 300 میلیارد  ریال از محل طرح های عمرانی هزینه شده است و تنها مشکل اختلاف در تامین برق ایستگاه پمپاژ این روستاهاست.

وی افزایش تعامل میان دستگاه های مختلف برای گره گشایی از مسایل مبتلا به شهرستان و شهروندان را ضروری دانست و ادامه داد: انتظار این است که مدیران دستگاه های شهرستان با تشریک مساعی کمک کار یکدیگر درحل مسایل باشند نه اینکه خود مانعی برای اجرای طرح های دستگاه های دیگر شوند.

مهندس حویزه برگزاری نشست های مشترک میان دستگاه های خدمات رسان را مفید دانست و گفت: فرمانداری شهرستان برای کمک به حل مسایل دستگاه ها برای ارتقای خدمت رسنی به مردم با تمام ظرفیت در میدان حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،شوش، در این نشست که با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری،بخشداران مرکزی و فتح المبین، مدیر آبفا منطقه شوش، مدیر توزیع برق شوش و مجری طرح آبرسانی شهرستان شوش برگزار شد توزیع برق و آب و فاضلاب به موانع تکمیل این طرح پرداختند.

در نهایت مقرر شد طی یک هفته آینده پیمانکار دارای صلاحیت برای تکمیل تاسیسات برق ایستگاه تامین آب این روستاها انتخاب و کار تکمیل این طرح حداکثر تا یک ماه نهایی شود.

 با تکمیل تاسیسات برق روستای جریه سید راضی و روستای عین و روستای رسن و روستای جوی مجید بیش از سه هزار خانوار از نعمت آب بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

فرماندار شوش همچنین با اشاره به روند پرسرعت توسعه زیرساخت های این شهرستان اظهار کرد: تکمیل زیرسازی،جدول گذاری وپیادروسازی وروشنایی وآسفالت کوی زیتون یکی از مطالبه های چندین ساله اهالی این منطقه بود که با پیگیری انجام شده عملیات زیرسازی خیابان های این کوی طی چند روز گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: با ورود شهرداری شوش مقرر شده است تا 10 روز آینده زیرسازی پنج خیابان اصلی کوی زیتون انجام و ادارات خدماتی دیگر مانند آب، فاضلاب، مخابرات و گاز نیز برای توسعه زیرسخت های خود در این کوی اقدام کنند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست