04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۲۴2295

محمد اکبری کارت داوری بین المللی تکواندو را اخذ نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

نخستین سمینار و دوره بازآموزی داوری تکواندو در سال جدید میلادی که از سوی فدراسیون جهانی (WTF) به میزبانی مرکز جهانی  تکواندو در تهران برگزار شد و ایران با توجه به میزبانی با  15 سهمیه در این دوره شرکت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ در حالی که این دوره  با تدریس "شکیرچلبات" رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی به همراه "کیا سم کیم" از کره‌ جنوبی برگزار شد و 25 نفر از 10 کشور آسیایی نظر در دوره حضور داشتند ؛ از مجموع 15 سهمیه ی ایران ، دو سهمیه هم به استان خوزستان اختصاص یافته بود .

محمد اکبری رئیس هیئت تکواندوی شهرستان شوش و مژده پزشکیان نایب رییس هیأت تکواندوی شهرستان دزفول دو سهمیه ی استان خوزستان بودند که پس از اعلام نتایج که روز یک شنبه 22 اسفند 1395 از طرف فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد در مجموع 35  شرکت کننده از 11 کشور آسیایی ، 15 نفر مفتخر به دریافت  کارت داوری بین المللی شدند و نام هر دو سهمیه ی استان خوزستان بین قبول شدگان به چشم می خورد .


شایان ذکر است این نودو سومین دوره ی داوری بین المللی کیوروکی و یکصد و هفتمین دوره ی بازآموزی داوری بین الملی بود که توسط فدراسیون  جهانی ( WTF ) به عنوان نخستین دوره در سال جدید میلادی به میزبانی ایران برگزار شد .

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز کسب این موفقیت را به محمد اکبری رئیس هیئت تکواندو و عضو کارگروه تخصصی ورزش اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران و جامعه ی ورزش استان خوزستان و شهرستان شوش تبریک می گوید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست