04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۷۰۸3403

بازدید میدانی مسئول دفتر دکتر نوری از دو کارگاه شهرک صنعتی شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9:30صبح روز یکشنبه 8 مهرماه 1397 همزمان با سالروز دلاورمردانی های عده ای از سپاهیان و بسیجیان شوشی که مانع از سقوط این شهرشدند ، مسئول دفتر نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرک صنعتی از دو کارگاه صنعتی بازدید نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ کاظم صابری مسئول دفتر دکتر سید راضی نوری به اتفاق مرتضی حسینی مدیر عامل شهرک صنعتی شهرستان شوش ابتدا از کارگاه صنعتی مواد غذایی و کنسروسازی بازدید به عمل آورد که عباسی مدیرعامل این پروژه ضمن قدردانی از همکاری های حسینی مدیرعامل شهرک صنعتی نسبت به در اختیار گذاشتن زمین مورد نیاز ، در خصوص پیشرفت کارگاه خود اظهار نمود : من یکی از سرمایه گذاران شهرستان دزفول هستم و با توجه به این که کشاورزان شهرستان شوش بخشی از کشت خود را به صفی جات نظیر « خیار و گوجه » اختصاص می دهند لذا تصمیم گرفتم که در این شهرستان سرمایه گزاری کنم و جا دارد از پیگیری های دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی که موانع را یکی پس از دیگری مرتفع نمود قدردانی نمایم .


وی افزود : تا این لحظه تمام دستگاه های مورد نیاز خریداری شده اند و از نظر ساختمان و محوطه سازی هم مشکلی نداریم و تنها مشکل ما آب است که از نماینده ی شهرستان شوش انتظار داریم با پیگیری های لازم این مشکل را برطرف کند و اگر از بابت آب مشکلی نداشته باشیم  این کارگاه تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

عباسی در پایان اظهار داشت : در این کارگاه انواع کنسرهای « شیرین ، ترش و شور » در دو نوع بسته بندی «قوطی و شیشه ای» تولید و وارد بازار خواهد شد .


 

دومین کارگاهی که مورد بازدید مسئول دفتر نماینده ی شهرستان شوش که 95 درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است ، شرکت فولاد پارس بود که مهندس محسن حسن نژاد سرمایه گذار این کارگاه در توضیحاتی خاطر نشان نمود : تکنولوژی این واحد صنعتی از مدرنترین تکنولوژی تولید  شمش فولادی توسط کوره های قوس الکتریکی کاملا ایرانی با 100% سرمایه گذاری بخش خصوصی  و با پیگیری های دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی از تهران و دکتر عدنان غزی فرمانداری شهرستان شوش از طرق استانداری خوزستان که موانع را از سر راه ما برداشتند ساخته شده است.


وی در ادامه به کارهای باقیمانده ی کارگاه تا رسیدن به مرحله ی بهره برداری اشاره کرد و گفت : محوطه سازی و برق رسانی  به این کارگاه 5 درصد از کارهای باقیمانده از نظر فیزیکی می باشد و در اینجا جا دارد از تلاش های مهندس مرتضی حسینی مدیر عامل شهرک صنعتی قدردانی خود را اعلام نمایم که کاری کرد تا تیرچراغ برق کابل رسانی به این کارگاه نصب شود و اگر باپیگیری های دکتر سید راضی نوری مشکل برق رسانی حل شود در فاز اول که در نظر داریم بهمن ماه سالجاری آن را به بهره برداری برسانیم فرصت شغلی به صورت مستقیم برای 200 نفر فراهم خواهد شد ضمن این که برای توسعه ی این کارگاه در فاز بعدی که 2000 متر مربع زمین به ما داده شده این فرصت های شغلی بالاتر خواهد رفت .


 

آخرین بازدید میدانی از روند پیشرفت کاری این سفر ، تصفیه خانه ی فاضلاب شهرک صنعتی بود که بنا به گفته ی مرتضی حسینی این پروژه 90 درصد از نظر فیزیکی پیشرفت داشته است .


کاظم صابری  بعد از شهرک صنعتی به اتفاق علی سرپرست بخشدار مرکزی و مهندس رحیم جلیزی بنیاد مسکن به روستای محروم دبات در ساحل رودخانه ی کرخه رفت .

بخشدار مرکزی شهرستان شوش در حضور دهیار و یکی از اعضای شورای روستا از عملکرد بنیاد مسکن و بخشداری در این روستا توضیحاتی را ارائه کرد و در این خصوص اظهار داشت : در این روستا که فاقد همه امکانی بوده خوشبختانه در ابتدا جدول بندی تمام خیابان ها توسط بنیاد مسکن عملیاتی شده ، لوله ی اصلی گاز به این روستا رسیده و فقط نصب علمک ها مانده بعد از واریز هزینه ی انشعاب توسط اهالی روستا اقدام خواهد شد ، مشکل برق روستا نیز مرتفع شده و دو برج نوری برای روشنایی نصب گردیده است .


وی افزود : یکی از مشکلات روستا آبرسانی است که البته این مشکل ر ا اکثر روستاها دارند و می بایست  با اعتبارات مورد نیاز دولتی  و مشارکت مردمی این مشکل برطرف شود و مشکل بعدی این روستا آسفالت است .

مهندس رحیم جلیزی رئیس بنیاد مسکن در تکمیل سخنان بخشدار مرکزی گفت : قیر مورد نیاز برای آسفالت خیابان ها به صورت رایگان به اندازه ی کافی مهیا خواهد شد اما برای آسفالت ، در صورتی که اهالی روستا برای رفاه حال خود مشارکت داشته باشند ما کارشناسی را به این روستا اعزام می کنیم تا متراژ کلی را محاسبه و به هر خانواد بگوید مبلغ مشارکت را واریز نمودتا ما هم سهم خود را روی آن مبلغ جمع آوری شده بگذارید و نهضت آسفالت در روستای دبات را عملیاتی نماییم .


شایان ذکر است در روزهای آینده به منظور تشریح عملکرد مدیریت شهرک صنعتی شهرستان شوش در همین پایگاه خبری با مهندس مرتضی حسینی مصاحبه ای خواهیم داشت .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست