04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۴1090

فارغ التحصیلان کشاورزی جرأت پوشیدن چکمه را داشته باشند

محمود مرادی ـ خبرنگار شوش نیوز

نشست صمیمی جمعی از فارغ التحصیلان کشاورزی روز سه شنبه 13 مرداد 1394 با حضور دکتر نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شوش در دفتر ارتباط مردمی نماینده برگزار شد .

 

 

 

 

دکتر سید راضی نوری در این نشست گفت : با عنایت به تجزیه و تحلیل بازار کار و همچنین شناسایی نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدهای اشتغال در شهرستان شوش و تصمیمات اتخاذ شده توسط کارگروه ویژه اشتغال ، در سال گذشته استارت تشکیل شرکت تعاونی فر اگیر ملی کشاورزی زده شد ، که پس از شناسایی کلیه ی فارغ التحصیلان کشاورزی جویای کار در شهرستان اقدامات موثری صورت گرفته است .

 

 وی افزود : ایده ای که ما به دنبال آن هستیم کشاورزی به شکل سنتی نیست و اگر این عقیده را داشتیم  شاید برای درمان درد بیکاری فارغ التحصیلان کشاورزی داروی دیگری تجویز می کردیم ، ما به دنبال چشم انداز روشنی برای اشتغال این قشر تحصیلکرده هستیم  تفکر و عقیده ما اشتغال پایدار فارغ التحصیلان است . نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در  بخشی دیگر از سخنان خود عنوان نمود :  داشتن طرح و برنامه برای انجام امور کشاورزی ، بهره گیری از تجارب افراد  توانمند ، خلاق و دارای سبغه در حوزه کشاورزی ، پرهیز از شتابزدگی ، دوراندیشی ، تفکر منطقی بجای احساس و بهره گیری از خرد جمعی به جای تصمیمات خودسرانه ، باید مورد عنایت فارغ التحصیلان کشاورزی باشد .

 

وی در ادامه تصریح نمود : از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان  انتظار می رود موضوع ثبت نهایی شرکت تعاونی فراگیر ملی کشاورزی به زودی  انجام گردد  به  فارغ التحصیلان کشاورزی توصیه نمودند تا زمان ثبت نهایی شرکت تعاونی ، تحقیقات گسترده خود را در خصوص طرحهای کشاورزی ، دامپروری،  صنایع تبدیلی و شیلات انجام دهند . زیرا سوختن فرصتها آفت اشتغال است .

 

دکتر سید راضی نوری خاطر نشان کرد :  بصیرت فارغ التحصیلان کشاورزی به بخش خصوصی و رویکرد مثبت آنان  به بخش تعاونی و کار اتفاق یک روزه ای  نبوده است و قطعاً  با مطالعه و فرهنگ سازی گسترده صورت گرفته است و مدتهاست که ما به دنبال ترویج فرهنگ تعاون و توجه به تقویت  بخش خصوصی هستیم ایشان در پایان سخنان خود اظهار نمودند : فارغ التحصیلان کشاورزی  جهت ورود به بازار کار و شغل مورد علاقه خود جرأت پوشیدن چکمه را داشته باشند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست