04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۷1165

طرح55هکتاری مقام معظم رهبری در شوش پیشرفت قابل توجهی دارد

فرماندار شوش از پیشرفت فیزیکی نسبتا خوب طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری دراین شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

فرماندار شهرستان شوش از پیشرفت فیزیکی نسبتا خوب طرح تسطیح اراضی کشاورزی شهرستان شوش توسط شرکت های جهاد نصر خبر داد و گفت: تاکنون تعداد 16 قرارداد با مبلغی بالغ بر 371 میلیارد تومان جهت تسطیح اراضی کشاورزی شرق و غرب کرخه و همچنین  منطقه ی شاوور با موسسه ی جهاد نصر منعقد گردیده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در جلسه مشترک شرکت های جهاد نصر با بیان اینکه تسطیح و زهکشی بیش از 80 هزار هکتار از اراضی شهرستان شوش می تواند موجب تحولی عظیم در بخش کشاورزی منطقه باشد گفت : توسعه شهرستان شوش در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه است و باید به نحوی عمل شود که مردم و کشاورزان از اجرای طرح منتفع شوند.

 

"نجاتی" با تاکید بر استفاده از نیروی های بومی شهرستان در پروژه های اجرایی از سوی شرکت های جهاد نصر تصریح کرد : حضور شرکت های جهاد نصر در شهرستان علاوه بر توسعه بخش کشاورزی می تواند موجب تحولی چشمگیر در بخش اشتغال شود.


 

وی افزود : نظارت بر کیفت فنی پروژه  نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار می رود شرکت های جهاد نصر نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای نشان دهند.

 

نماینده ی عالی دولت در شهرستان شوش با اشاره به اینکه شرکت های جهاد نصر روزانه مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان صرف تسطیح اراضی در استان می کنند، خواستار همکاری و همراهی مجموعه ی کشاورزان شهرستان در جهت تسریع در تسطح اراضی کشاورزی شد.

 

وی بر خرید کالا و خدمات درون استانی و شهرستانی توسط شرکت های جهاد نصر تاکید کرد وگفت: اجرای بیش از 80 هزار هکتار از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان شوش موجب صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی و همچنین افزایش سطح زیرکشت خواهد شد.

 

طرح 550 هزار هكتاري مقام معظم رهبري با هدف احياي دشت هاي خوزستان و ايلام در نقاط مختلف اين دو استان در دست اجرا مي باشد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست