04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۹1175

سمینار معرفی روانکارهای تولید شرکت نفت پارسیان ویژه ماشین آلات کشاورزی به همت نظام صنفی کشاورزی استان خوزستان برگزار شد

احمد معین ـ خبرنگار شوش نیوز

روز پنج شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11صبح  در محل مجموعه پذیرایی رویال واقع در زمین شهری شمالی شوش برگزار گردید .  

 

 

 

 

مهندس موسوی مدیر عامل سازمان نظام صنفی استان خوزستان ضمن خیر مقدم به حضار ؛ پیرامون  فعالیت های کشاورزی و مجموعه نظام صنفی سخنانی ایراد کرد .

 

در ادامه مهندس سفیدگر ، مدیر واحد عملیات فروش شرکت نفت پارس ، خلاصه ای از اهم وظایف و فعالیت های مجموعه تحت نظارتشان به اطلاع حضار رساند .

 

پس از آن مجری برنامه از حکیم خنیفر مدیر نظام صنفی شوش دعوت کرد که ایشان ضمن خیر مقدم به مدعوین ، هدف دولت را از ایجاد نظام صنفی ، اجرای اصل 44و مجموعه ای منسجم جهت حل مشکلات کشاورزان است.

 

وی افزود : کم آبی ، بالا بودن قیمت نهاده ها ، پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی و... از جمله مشکلات کشاورزان است که با تشکیل کارگروه های ویژه در شهرستان و استان پی گیر حل آنها هستیم . و فعالیت ما در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی هست .

 

در مرحله بعد مجری برنامه از مهندس چندازی و خانم ها ،بهمنی و عیاضی به عنوان بانیان و پشت صحنه این جلسه ، دعوت نمود که مورد تشویق سالن قرار گرفتند و از آنها تقدیر به عمل آمد .

 

مهندس محمدی کارشناس فروش شرکت نفت پارس ، توضیحاتی درباره فعالیت های شرکت و نحوه تولید روغن و سایر فراورده های این شرکت ارئه نمود و در ادامه با طرح چند سوال به کسانی که پاسخ صحیح  دادند ، یک دست لباس کار جایزه داد و یک مسابقه کتبی نیز  طرح شد که به قید قرعه به ده نفر جایزه تعلق گرفت صرف ناهار بین است 500 نفر پایان بخش این مراسم بود .

 

در حاشیه :

 

اجرای برنامه به عهده عباس کرم الهی بود که با تسلط  جلسه را اداره می کرد و سعی می نمود با بذله گویی نشاط را به حاضرین جلسه منتقل کند و علاوه بر آن تهیه عکس خبری برنامه را نیز برعهده داشت ، هر چند در آخر جلسه مورد بی مهری بانیان قرار گرفت .

 

از جمله حواشی جلسه تقارن قطع برق با اعلام تنفس بود که خوشبختانه خللی در جلسه به وجود نیامد .


 

 

 

 

 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست