04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۱۸1297

جلسه شورای کشاورزی شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یک شنبه 17 آبان 1394 ساعت 10 صبح جلسه شورای کشاورزی شوش به منظور برنامه ریزی برای کشت پائیزه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

فرماندار شهرستان شوش پس از مقدمه ای کوتاه عنوان نمود : در این جلسه دو مبحث داریم که باید به ترتیب اولویت به آنها اشاره کنم و در مورد آنها مصوباتی را داشته باشیم .

 

مهندس نجاتی افزود : کشت پائیزه اولین محبث است که  امسال به خواست پروردگار یکتا  بارندگی های قابل توجهی داشتیم و حاصل آن خوشحالی کشاورزان  شوش را در بر داشت .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : پیش بینی می شود که امسال حدود 1000 هکتار  از زمین های شوش به زیر کشت گندم  ـ جو ـ نیشکر و کلزا برود که تا کنون 6516 هکتار آن  زیر کشت رفته  و در نتیجه قسمت عمده ی آن انجام شده است .


 

مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش در ادامه به دومین محبت  اشاره کرد و تصریح نمود : برداشت ذرت موضوع دومی است که به خاطر بارندگی های اخبر لازم دانستم اشاره کنم  که بیش از 11 میلیارد تومان به کشاورزان ما خسارت وارد کرده است و این قابل بررسی و پیگیری است .

 

در ادامه ملک زاده مدیر جهاد کشاورزی و دیناروند رئیس اداره ی تعاون روستایی نظرات خود را اعلام نمودند و در نهایت مصوب گردید که برای  تأمین گازائیل برای سوخت ایستگاه های ذرت خشک کن ستادی تشکیل شود که از این به بعد موضوع در شهرستان پیگیری شود .

 

شایان ذکر است بنا به گفته ی رئیس اداره ی هواشناسی شوش در آخرین بارندگی که در شهرستان شوش داشته ایم 63/2 دهم میلی متر بارش ثبت شده  اما بیشترین بارش مربوط به بخش فتح المبین است که بین 98 تا 100 دهم میلی متر بوده است .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست