04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۶1378

اهمیت کارخانه ی قند شوش موجب توجه جدی دولت به این کارخانه شده است

فرماندارشوش گفت:اهمیت کار بازسازی کارخانه ی قند شوش  باعث شده تا دولت اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته و سرمایه گذاری لازم را انجام نماید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در بازدید میدانی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از کارخانه ی قند شوش گفت: :این شرکت بعد از چندین سال با کمک مسولین استان وشهرستان وارد مدار کار خواهد شد.

 

فرماندارشوش گفت:مردم چشم به راه راه اندازی مجدد این کارخانه هستند و باید براساس برنامه ی زمانبندی شده این کار صورت گیرد.

 

"نجاتی" با بیان اینکه کارخانه قند شوش با رفع موانع ، نوسازی و بازسازی خط تولید در آینده وارد چرخه تولید خواهد شد گفت: راه اندازی مجدد این کارخانه موجب تولید و رونق اشتغال و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد در سطح شهرستان شوش خواهد شد.

 

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز گفت:امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده کارخانه قند شوش راه اندازی شود.

 

سیدرضا نوروز زاده افزود:شرکت قند شوش براساس ماموریتی که  وزارت صنعت ،معدن وتجارت به سازمان گسترش محول کرده است، مسول بازسازی این شرکت می باشد.

 

وی از تجهیز و پشتیبانی کامل تیم بازسازی شرکت قند شوش خبر داد وگفت: امیدواریم این برنامه طبق لیست زمانبندی شده مشروط به تامین اعتباری که سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشورخواهدکرد انجام شود.

 

"نوروز زاده" گفت:باهمه این مسایل سعی شده در اولویت نخست قسمت تصفیه ی شکر کارخانه را باسازی کنیم تا هرچه سریعتر مورد بهره برداری برسد.

 

وی افزود:سازمان گسترش درامرباسازی تا کنون چندین شرکت از جمله شرکت قندیاسوج را باسازی و شروع بکار نموده  وامیدواریم کارخانه قند شوش  هرچه سریعتر این روند را طی نماید.

 

نماینده مردم شوش براستفاده ازنیروهای بومی وجوان این منطقه تاکید کرد وافزود:انتظار داریم این شرکت به صورتی مدیریت شود تا از تمام ظرفیت های شهرستان دراین خصوص استفاده شود.

 

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت خوزستان نیز گفت: بابرنامه ریزی های صورت گرفته ودستور ویژه وزیر صنعت برای راه اندازی کارخانه قند شوش تحول عظیمی دربخش اشتغال وکشاورزی منطقه خواهد شد.

 

نورالله حسن زاده افزود: باتوجه به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری علاوه بر دو کارخانه قند شوش واهواز دوکارخانه 10 هزار تنی در این منطقه پیش بینی شده است .

 

دراین بازدید که بصورت میدانی صورت گرفت نماینده مردم شوش درمجلس ،فرماندار،رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان خوزستان،دادستان عمومی وانقلاب شوش ورییس دادگستری شهرستان شوش وتعدادی ازمسولان شهرستانی ازقسمت های مختلف این شرکت حضورداشتند.

 

کارخانه قند شوش در سال ۱۳۵۴ تاسیس و در سال ۱۳۶۳ بهره‌برداری از آن شروع شد این کارخانه تا سال ۱۳۸۲ به فعالیت خود ادامه داد اما به علل مختلف تعطیل شد و با اعلام ورشکستگی در اختیار اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه قرارگرفت.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست