04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۲۲3060

مردم ولایتمدار شوش در لبیک به ولی امر مسلمین در آوردگاه 22 بهمن تاریخی ترین حماسه ی خود را ثبت نمودند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

مردم قهرمان و همیشه در صحنه ی شهرستان شوش هم‌زمان با سایر نقاط ایران اسلامی راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن‌ماه را در حالی برگزار کرد که  مردم دیارشهر شوش تاریخی ترین حماسه در آوردگاه یوم الله 22 بهمن را به نام خود ثبت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ مردم ولایتمدار شهر شهیدان گمنام ، دیار پیامبر باران ، مهد تمدن و فرهنگ جهان « شوش قهرمان » هم زمان با سایر نقاط استان خوزستان و کشور ایران اسلامی در آوردگاه تجلی حماسه و غرور یعنی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به میدان آمدند تا یک بار دیگر بگویند ما سربازان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» و مردان میدان های سخت در صحنه های انقلاب اسلامی هستیم .

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ برای مردم شهرستان شوش  رنگ و بویی دیگری دارد و شور حضور و حماسه از پنج شهر « از شوش تا  شاوور و از حر ریاحی گرفته تا  فتح المبین و الوان » مخابره می‌شود و در برابر عظمت مردمی که 612 شهید را به « هشت دفاع مقدس ، دفاع از حرم حضرت زینب(ی) و نظم و امنیت » تقدیم کرده‌اند ؛  چه می‌توان گفت.


مردم شوش مرکز شهرستان شوش دانیال(ع) از ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 22 بهمن 1396 (در حالی که ساعت 9:30 آغاز راهپیمایی اعلام شده بود ) از میدان بسیج به سمت میدان یازهرا(س) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند، در بین راهپیمایان « مسئولین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی ، فرهنگیان ، دانشجویان و دانش آموزان ، اصحاب رسانه و مطبوعات و هنرمندان ، روحانیون و طلاب خواهر و برادر ، بانوان، ورزشکاران بالباس‌های ورزشی، نیروهای نظامی و انتظامی ، کارگران و کشاورزان و ...... » با در دست داشتن شعار نوشته ها ؛ شور و حال خاصی را به این حماسه ی تاریخی داده بودند .

 

برای اولین بار در شهر شوش شاهد یک راهپیمایی عظیم بودیم به طوری که ابتدای جمعیت جلوی بقعه ی عبدالله ابن علی(ع) ودعبل خزایی و و انتهای آن میدان بسیج (محل آغاز راهپیمایی بود ) و سیستم صوتی پاسخگوی این سیل خروشان نبود .

طول خیابان شهید دانش در آغاز راهپیمایی بسیار شلوغ بود تا جایی که مکانی برای تجمع توزیع شعارنوشته‌ها نیز به‌سختی پیدا می‌شد و این حاکی حضور هزاران نفری این مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن است .

نصب چادر های جمعیت هلال احمر ـ وجود پرچم جمهوری اسلامی ایران به طول 100 متر که توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام سجاد  و مجموعه ی فرهنگی رایه العباس(ع) تهیه شده بود ، سوزاندن پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل  و رژه ی موتورسواران ، اسکیت بازان و رزمی کاران و بالاخره جمعی از دانش آموزان که با لباس محلی لری حضور یافته بودند ، بر  کیفیت این راهپیمایی عظیم  افزود بود .


 

حضور خبرنگاران ، گزارشگران ، عکاسان خبرنگار ، مقاله نویسان و جمعی از اعضای اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران در کنار سرپرست و پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش یکی دیگر از نکات قابل توجه در این راهپیمایی پر شکوه بود .


 

مردم ولایتمدار شهرستان شوش در این راهپیمایی هم چون سال های گذشته  «شعار مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» ، «پیرو خط رهبریم» ، « به آمریکای شیاد / نمی کنیم اعتماد» و ... را سردادند تا ترامپ رئیس جمهور روانی آمریکا  بدانند این مردم سربازان راستین مقام عظمای ولایت هستند .

در محل تجمع  مردم ولایتمدار شوش که میدان یازهرا(س) بود ، آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن تقدیر از مردم بابت حضور درخشانشان می‌گوید: مردم شوش همیشه حماسه‌آفرین بودند و این را می‌توان در حضورشان در دفاع مقدس، دوران سازندگی، انقلاب، انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ، خبرگان رهبری و راهپیمایی‌ها مشاهده کرد ، اما در یوم الله 22 بهمن سال 1396 ثابت کردند که آن طور که در شأن پنجمین شهر مذهبی ایران است عظیم ترین حماسه راآفریدند و من زبانم برای تشکر از این مردم الکن است .


وی می‌افزاید: ما مردم بسیار خوبی داریم، مردم بصیری که همیشه درصحنه هستند، مردمی که 612شهید را تقدیم « انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی » کرده‌اند و بافرهنگ شهادت بیگانه نیستند لیکن این حضور مسئولیت مسئولان را در قبال آن‌ها سنگین‌تر می‌کند چراکه باید قدردان نعمت این مردم در نظام اسلامی باشیم.

دکتر عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش نیز ضمن گرامی داشت روز ۲۲ بهمن، گفت: این روز، روزی فراموش‌نشدنی برای مردمی است که نشان دادند با دست خالی و با سلاح ایمان و اراده اسلامی و عشق به امام خمینی(ره) ریشه ۲۵قرن حکومت شاهنشاهی را در کشور می‌توان برکند.


وی تاکید کرد: مردم ما امروز دو هدف عمده در این حضور حماسی دارند، نخست به دشمنان بگویند که ما پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستیم و هدف دوم این است که مریم به مسئولان می گویند «  این حضور پرشور، مسئولیت ما را در خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر می کند .

وی بابیان این که امروز دشمنان ناامید هستند، افزود: حضور پرشور مردم ما علی رغم تبلیغات سوء دشمنان یک پیام واضح برای دشمنان دارند و آن این است که ما پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی‌مان هستیم.

پایان بخش راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1396 قطعنامه ی هفت ماده ای بود که به شرح زیر توسط عبدالامیر بشکار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت گردید :


 

اینک، در این لحظات آکنده از شور و نشاط و حماسه که قلب میلیون ها انسان آزاده مملو از سرور سی و نهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب اسلامی است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مایه¬ی مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (س) است، مواضع خویش را با بانگ رسای توحیدی "الله اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

1 ـ ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل‌ناپذیر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی‌گری و تبعیت همه‌جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را زمینه‌ساز نشر و بسط ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام عملی به اصل الهی و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

2 ـ بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جوانان مومن و متخصص کشور به‌خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

3 ـ با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها بخصوص  دولت محترم می‌خواهیم با مسئولیت‌پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

4 ـ آمریکای جنایتکار را همچنان "دشمن شماره یک" خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست‌اندرکاران نظام اسلامی می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام نمایند.

5 ـ بار دیگر حمایت همه‌جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش‌ها و حرکت‌های اسلامی و آزادیبخش، خاصه فلسطین و محور مقاومت اعلام داشته و با‌ تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم می نماییم.

6 ـ ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است، از متولیان امر می‌خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع زمینه های بروز معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزاری سیاسی، دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه سازند.

7 ـ تکریم مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه دائمی امت شهیدپرور دانسته و از مسئولین کشور می‌خواهیم تا در رفع موانع تعالی مادی و معنوی و حاکم ساختن فرهنگ "ایثار" و "شهادت"، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

یکشنبه 22 بهمن ماه 1396

مصادف با 24جمادی الاول 1439 و 11 فوریه 2018

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست