04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۵۲۲3323

چرا به دست خود دشمن شادکن می شویم ؟

به قلم ـ عباس کرم الهی

همه می دانند که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای ثروتمند دنیاست و اگر این اختلاص ها ،احتکارها  و سؤمدیریت ها نباشد به جرأت می توان گفت با این تحریم ها که شدت یافته به اقتصاد کشور خدشه ای وارد نمی شود .

حکایت ما  واژگونی یک دستگاه کامیون حامل  کیک در جاده ی ترازیت « اهواز ـ تهران » حد فاصل  شوش و شهر شاوور است که برخی از اهالی روستاهای مجاور جاده به جای این که به وضعیت  راننده ی کامیون رسیدگی کنند هر کدام چند کارتن از این کیک ها را بغل کرده و در وسایل نقلیه ی خود می گذارند و صحنه را ترک می کنند .

تأسف بار تر این که برخی با گوشی های خود از این غارت کردن کامیون با افتخار تصویربرداری می کنند و در فضای مجازی که سرورهای آن خارج از کشور است پخش نمودند .به راستی مقصر کیست ؟ و هدف از این کار چیست ؟ غیر از این که دشمن شادکن باشیم و آن ها در رادیو و تلویزیون و ماهواره های خود ، با این جنگ اقتصادی که آغاز کرده اند پخش کنند و بگویند  ایران از نظر اقتصاد فلج شده است ؟

مسئولین شهرستان شوش مطمئن باشند که چنین کاری  توسط خبرنگاران شوش به هیچ عنوان انجام نمی شود و اگر هم عده ای انگشت شما اقدام به چنین کاری کرده باشند « که محال است » بی شک با وظایف خبرنگاری و رسالتی که بر عهده دارند یا آشنا نیستند و یا .......

امید است  مقامات قضایی ، نیروی انتظامی و خصوصا پلیس فتا با عواملین نشر این تصاویر برخورد کند تا دیگر شاهد چنین وضعیتی نباشیم . من به عنوان یک ایرانی ، یک خوزستانی و یک شوشی و از همه مهم تر یک سرباز ولایت هرگز به خود اجازه نخواهم داد که در این گزارش از آن تصاویر استفاده کنم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست